Nya grönt ljus-titlar på Steam – däribland trio Kickstarters

Robot
Nya grönt ljus-titlar på Steam – däribland trio Kickstarters

Akaneiro: Demon Hunters, Leisure Suit Larry och War for the Overworld – Kickstarter-upplevelser som är alla på väg till Steam. Men mer än så är att vänta. Läs Valves senaste lista.

#valve, #akaneiro-demon-hunters, #leisure-suit-larry, #war-for-the-overworld, #asylum, #dlc-quest, #eador-masters-of-the-broken-world, #la-mulana, #mak, #age-of-decadence, #unepic


Medlem
Nya grönt ljus-titlar på Steam – däribland trio Kickstarters

MaK hade kunnat varit ett till av Kickstarterspelen, tyvärr så fick det inte stödet som behövdes. Kul att se att det gick igenom den här gången dock

Medlem

Bra att War of The Overworld hamnar på Steam

Hoppas även på att de lyckats integrera Steamworks i det

Medlem

War for the Overworld!!! Hoppas alla DK spelare har backat detta spel.

Medlem
Skrivet av Kazzim:

War for the Overworld!!! Hoppas alla DK spelare har backat detta spel.

Tillräckligt många för att de nu ska ha fått med Richard Ridings. Hade gärna backat detta men min plånbok tycktes inte hålla med, lätt ett köp när det släpps. Hoppas det kommer även till GoG.

Medlem

Jag väntar på The Pinball Arcade från Farsight(?). Det finns iaf till Android(och säkert iOS oxå), och jag såg dom nånstans på greenlightsidan. Dom tar gamla klassiska flipperspel och lägger in i sitt spel. Taxi, goofy gophers, theatre of magic osv. Grymt! Rösta på dom!!

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Kazzim:

War for the Overworld!!! Hoppas alla DK spelare har backat detta spel.

Tillräckligt många för att de nu ska ha fått med Richard Ridings. Hade gärna backat detta men min plånbok tycktes inte hålla med, lätt ett köp när det släpps. Hoppas det kommer även till GoG.

Ja, antingen GoG eller göra som gänget bakom FTL och sälja det via HumbleBundle's shop.

Hur som är det roligt att det blir av


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Var är Euro Truck Simulator 2 ! :'(

Medlem

Undrar hur många röster man måste ha för att bli godkänd...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Asylum! J*vlar vad skönt att se projektet blir utspridd. =D

Medlem

Le-Mulana, Unepic, War of the Overworld & Akaneiro: Demon Hunters... VA GLAD JAG ÄR!!!

Medlem
Skrivet av Frisell:

Jag väntar på The Pinball Arcade från Farsight(?). Det finns iaf till Android(och säkert iOS oxå), och jag såg dom nånstans på greenlightsidan. Dom tar gamla klassiska flipperspel och lägger in i sitt spel. Taxi, goofy gophers, theatre of magic osv. Grymt! Rösta på dom!!

Även jag väntar på Pinball Arcade, finns till nästan alla operativsystem/konsoller förutom PC...

1
Skriv svar