600 000 sålda Grimrocks – bilder från nästa projekt

Robot
600 000 sålda Grimrocks – bilder från nästa projekt

Utvecklarna hyllar Legend of Grimrocks community och visar bilder från ett nytt projekt.

#almost-human, #legend-of-grimrock


Medlem
600 000 sålda Grimrocks – bilder från nästa projekt

Svårt med behörigheten idag...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag var inte betrodd att se bilderna i större format!

Medlem

Härligt, hoppas magin finns kvar i nästa spel, hade sjukt kul i ettan


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

"Inom kort lanserar FZ, "FZ Premium Elit" där du som prenumenant får möjligheten att se all media högupplöst, se stora versioner av bilder. Vi kommer också begränsa artiklar/nyheter för folk utan våran nya tilläggstjänst, detta kan du kringgå för en kostnad av 200kr/mån."


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Redaktör
Ponny

Hoppsan!

...

Det är fixat.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Dajnamajt:

"Inom kort lanserar FZ, "FZ Premium Elit" där du som prenumenant får möjligheten att se all media högupplöst, se stora versioner av bilder. Vi kommer också begränsa artiklar/nyheter för folk utan våran nya tilläggstjänst, detta kan du kringgå för en kostnad av 200kr/mån."

Nä! Hur kan du tro så om oss? Vår tjänst skulle kosta minst 800... Minst!


signatur

En Bamseponny av folket

Klassiska RPG:er är inte något vi kan se för mycket av.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förbokade spelet på GoG men har fortfarande inte spelat det än, förhoppningsvis blir det ändring på det snart. Stort fan av dessa spel så mer av samma sak säger jag inte nej till lär nog bli ett köp även när de släpper nästa spel.

Medlem

Ja de 4 personerna som gjorde Legend of Grimrock utan särskilt stora resurser lär ju ha dragit in rejält med pengar och deras nästa projekt lär ju inte bli mindre imponerande efter det.

Inaktiv

Gillade LoG och hoppades på att kartverktyget i senaste uppdateringen skulle leda till massa nya banor av hög kvalitet men det har tyvärr inte skett. Eller vet någon av er någon bra hemmagjord karta?

Medlem
Skrivet av North:

Gillade LoG och hoppades på att kartverktyget i senaste uppdateringen skulle leda till massa nya banor av hög kvalitet men det har tyvärr inte skett. Eller vet någon av er någon bra hemmagjord karta?

Den här kanske kan vara av intresse, en remake på DM, spelet som startade dessa spel http://www.grimrock.net/forum/viewtopic.php?f=14&t=3106

download

Grimrock äger min Pc speltid, trots att det kom ut förra våren.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Blir överväldigande nostalgisk och drömmer mig tillbaks till titlar som Eye of the Beholder och Dungeon Master när jag ser screenshots från denna titel.

Medlem
Skrivet av Yuber:

Blir överväldigande nostalgisk och drömmer mig tillbaks till titlar som Eye of the Beholder och Dungeon Master när jag ser screenshots från denna titel.

DM funkar fortfarande, finns att ladda ner här Dungeon Master - Return To Chaos. Själv har jag ägnat en hel del tid åt att göra en karta för samtliga nivåer vilket jag tycker är halva nöjet med att spela dessa spel.

1
Skriv svar