Ny Resident Evil 6-patch strax här

Robot
Ny Resident Evil 6-patch strax här

Capcom lägger till ett gäng nya features i patch nummer två till Resident Evil 6.

#capcom, #resident-evil-6


Medlem
Ny Resident Evil 6-patch strax här

Vet inte hur jag känner angående att fler saker blir mer och mer open redan från början. Där är liksom väldigt många spoilers i de sakerna. Agent Hunt Mode krävde liksom innan att man var tvungen att klara en kampanj för att sen få lov att spawna som en fiende på den kampanjen. Men jag gillar att man kan välja joina games som inte har Infi-Ammo nu. Det gjorde det ganska ensidigt annars för monster-spelarna.

>Some areas have had their difficulty adjusted based on feedback.
Hoppas de menar Jake chapter 2. Springa runt i snön är ganska drygt och jobbigt krångligt.

Inaktiv

Har fortfarande inte portats till dator.. Capcom i ett nötskal.

Medlem

resident evil dog med resident evil 4 o framåt

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Har fortfarande inte portats till dator.. Capcom i ett nötskal.

Tacka det. Vill inte ha cancern även kallad Resident evil 6 på min dator

Medlem

förstår inte varför alla måste "förnya serierna" jag skulle punga ut fan tusen lapp lätt för ett nytt resident evil som var som 2an fast nytt med dagens grafiska kvalitet och allt som vi har nu i bra spel fast ändå behållaa RE känslan från 2an.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Raklödder:

Har fortfarande inte portats till dator.. Capcom i ett nötskal.

Tacka det. Vill inte ha cancern även kallad Resident evil 6 på min dator

Köper du alla spel som portas?

Medlem
Skrivet av Natrium:

förstår inte varför alla måste "förnya serierna" jag skulle punga ut fan tusen lapp lätt för ett nytt resident evil som var som 2an fast nytt med dagens grafiska kvalitet och allt som vi har nu i bra spel fast ändå behållaa RE känslan från 2an.

Det är antagligen mycket fantasilösa utvecklare som aldrig har spelat dom tidigare spelen som utvecklar dagens resident evil spel. Dom vet inte ens vad som gjorde dom tidigare spelen så underbara. De nya spelen påminner lite om COD zombie mode där man bara slaktar döingar.. Man löser inte pussel längre, Man skjuter huvudet utav 9908895 zombies och monster.. Det finns inge skräck kvar i serien för att det är alldeles för enformigt.. Mystiken är raderad från dom nya spelen..

Men jag kan erkänna att jag hade riktigt roligt i RE5 när jag lanade med en kompis. Men charmen från dom tidigare spelen finns inte längre..

Jag tycker att Resident Evil ska satsa på att ta tillbaks den sköna känslan från dom tidigare spelen. Det finns många skräckspel som skrämmer skiten ur spelarna så det kan knappast vara svårt att lägga in mystiken i Resident Evil igen.

Mindre vapen, Mer psykade och farliga fiender. En massa episka skrik i koridorer, Mer gore där man ser saker som slits isär så man riktigt känner det själv. Oväntade händelser som får en att hoppa till i stolen.

Jag tycker att dom ska satsa på att göra ett spel man knappt vill spela för att det är så otrevligt att spela ^^

Medlem

anledningen till att det är ett action spel är att dom vill ha Cod publiken och Gow publiken med tanke på att dom vill få in mer pengar, money talks in the end

1
Skriv svar