Too Human borttaget från Xbox Marketplace

Robot
Too Human borttaget från Xbox Marketplace

Silicon Knights har bett Microsoft ta bort deras superflopp från Xbox Live, som resultat av domstolsbeslutet.

#silicon-knights, #epic-games, #too-human, #x-men-destiny, #microsoft


Medlem
Too Human borttaget från Xbox Marketplace

jag är nog den enda som tyckte om spelet


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Förstår mig fortfarande inte på varför dom inte hade nå cutscenes i co-op. Annars var det helt ok

Medlem

Fick tag i en fysisk kopia förra veckan. försökte först beställa den via internet men där avbokades det.
Tråkigt att vi nu förmodligen aldrig får se en uppföljare. Löjligt underskattat och orättfärdigt hatat spel :/

Medlem

Kan inte ha långt till rakbladet chefen/erna


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Hmmm... Jag tyckte spelet var OK... Inget wow... Men inget blä heller. Kul twist på nordisk mytologi.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Även jag tyckte spelet var helt ok, knepiga kontroller men de fungerade. Det är som StoFo sa; "Kul twist på den Nordiska mytologin."

Medlem

Spelet hade potential, men tyvärr så var det på tok för kort och hade en del dåliga designval

Medlem
Skrivet av Pahlin:

Förstår mig fortfarande inte på varför dom inte hade nå cutscenes i co-op. Annars var det helt ok

Fy fan vad jobbigt, det vill man ju inte.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Angelino:

jag är nog den enda som tyckte om spelet

Jag gillade det också. Speciellt storyn hade en intressant spin på asatron.

-Visst fanns mycket som kunde gjorts såååå mycket bättre, men överlag gillade jag det skarpt, 150+ timmar lade jag nog ner på det iaf.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar