Starcraft II: Heart of the Swarm

Robot
Starcraft II: Heart of the Swarm

Blizzard blickar tillbaka på sitt eget förflutna och ger oss en expansion med starka Warcraft III-vibbar. Starcraft II: Heart of the Swarm är snart här och Queen of Blades skyr inga medel för att nå sitt mål, sin hämnd.

#blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #starcraft-ii-wings-of-liberty, #warcraft-iii-reign-of-chaos, #warcraft-iii-frozen-throne, #mass-effect, #mass-effect-2


Medlem
Starcraft II: Heart of the Swarm

Ska bli trevligt!

Nice med fortsättning på kampanjen

Medlem
Medlem

Kan man inte få köpa en offline edition? Är bara intresserad av kampanjen men har ingen lust att betala blizzards hutlösa priser.

Inaktiv

"Starka Warcraft III vibbar" fick det att sjunga i bröstet.
Tralalalalala

Va grymt WC3 var när det kom, herregud va magiskt det kändes.

Medlem
Skrivet av purjo:

Kan man inte få köpa en offline edition? Är bara intresserad av kampanjen men har ingen lust att betala blizzards hutlösa priser.

300 spänn är hutlösa priser? Du kan inte göra mycket roligt då.

Medlem

299:- för detta spelet? Som inte brukar bli en flopp. Betalar gärna 300:- för detta. Inte som CoD, MoH, D3 som kostar 599:- Som man blir riktigt less på.

Medlem
Skrivet av vidde:
Skrivet av purjo:

Kan man inte få köpa en offline edition? Är bara intresserad av kampanjen men har ingen lust att betala blizzards hutlösa priser.

300 spänn är hutlösa priser? Du kan inte göra mycket roligt då.

Har inte originalet som jag antar fortfarande kostar 600 spänn som Diablo 3 fortfarande gör. Går visserligen att hitta billigare på annat håll, köpte mitt d3 för 300 hos spelbutiken vilket kändes som ett rån då torchlight 2 kostade hälften av det och var mycket roligare.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av vidde:
Skrivet av purjo:

Kan man inte få köpa en offline edition? Är bara intresserad av kampanjen men har ingen lust att betala blizzards hutlösa priser.

300 spänn är hutlösa priser? Du kan inte göra mycket roligt då.

Har inte originalet som jag antar fortfarande kostar 600 spänn som Diablo 3 fortfarande gör. Går visserligen att hitta billigare på annat håll, köpte mitt d3 för 300 hos spelbutiken vilket kändes som ett rån då torchlight 2 kostade hälften av det och var mycket roligare.

Mig veterligen så behöver man inte äga Wings of Liberty för att spela Heart of the Swarm.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Är det bara jag som saknar Kerrigans gamla röstskådespelare?

Skribent

Heart of the Swarm och Company of Heroes 2 i mars. Strateginörden i mig studsar av glädje.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

CE:n FÖRBOKAD SEDAN LÄNGE!

BRING IT ON!

My body is READY!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av vidde:
Skrivet av purjo:

Kan man inte få köpa en offline edition? Är bara intresserad av kampanjen men har ingen lust att betala blizzards hutlösa priser.

300 spänn är hutlösa priser? Du kan inte göra mycket roligt då.

Har inte originalet som jag antar fortfarande kostar 600 spänn som Diablo 3 fortfarande gör. Går visserligen att hitta billigare på annat håll, köpte mitt d3 för 300 hos spelbutiken vilket kändes som ett rån då torchlight 2 kostade hälften av det och var mycket roligare.

Wings of Liberty får du för 200 kr.

Medlem

Mäktig trailer!


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:
Skrivet av purjo:
Skrivet av vidde:
Skrivet av purjo:

Kan man inte få köpa en offline edition? Är bara intresserad av kampanjen men har ingen lust att betala blizzards hutlösa priser.

300 spänn är hutlösa priser? Du kan inte göra mycket roligt då.

Har inte originalet som jag antar fortfarande kostar 600 spänn som Diablo 3 fortfarande gör. Går visserligen att hitta billigare på annat håll, köpte mitt d3 för 300 hos spelbutiken vilket kändes som ett rån då torchlight 2 kostade hälften av det och var mycket roligare.

Mig veterligen så behöver man inte äga Wings of Liberty för att spela Heart of the Swarm.

Det var intrycket jag också hade när WoL släpptes. Men senaste tiden har jag sett en hel del tecken på att man uppgraderar sitt WoL-konto med en HotS-nyckel. Vilket betyder att WoL krävs för HotS.

Inte för att det gör mig något, jag har ju redan WoL. Men det kanske är surt för någon annan.

Medlem

Kul att läsa om kampanjen men det verkliga guldkornet i spelet är förstås multiplayer och Battlenet. Har lirat betan i någon månad nu och kan bara buga och bocka åt Blizzard och de nya enheter som introducerats. Tycker verkligen spelen blir än mer varierande och intressant. Dessutom får man hjälp med att starta upp arbetarna att gräva crystal... tack!

Medlem
Skrivet av AxxT:

299:- för detta spelet? Som inte brukar bli en flopp. Betalar gärna 300:- för detta. Inte som CoD, MoH, D3 som kostar 599:- Som man blir riktigt less på.

Om du betalat 600kr för D3 tycker jag du får skylla dig själv för vart du handlar. Jag förutsätter att du inte klagar på en CE versions pris iaf.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av vidde:
Skrivet av purjo:

Kan man inte få köpa en offline edition? Är bara intresserad av kampanjen men har ingen lust att betala blizzards hutlösa priser.

300 spänn är hutlösa priser? Du kan inte göra mycket roligt då.

Har inte originalet som jag antar fortfarande kostar 600 spänn som Diablo 3 fortfarande gör. Går visserligen att hitta billigare på annat håll, köpte mitt d3 för 300 hos spelbutiken vilket kändes som ett rån då torchlight 2 kostade hälften av det och var mycket roligare.

? Snabb koll på prisjakt efter "riktiga" spelet så ligger det på 198kr inklusive frakt. På exakt samma sida som du köpte D3

Medlem

Inget stöd för Eyefinity eller Nvidia surround. Blir pass för min del tills blizzard fått ordning på skiten.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Inget stöd för Eyefinity eller Nvidia surround. Blir pass för min del tills blizzard fått ordning på skiten.

Problemet med att de skulle stödja Eyefinity eller dylika system vore väl att det i multiplayer kan vara en fördel att köra med detta...? Alla spelarna ska ju ha samma förutsättningar antar jag.

1
Skriv svar