Missa inte gameplay från Castlevania: Mirror of Fate

Robot
Missa inte gameplay från Castlevania: Mirror of Fate

Det kommer ta dig hela 20 timmar att besegra Dracula och hans underhuggare, enligt den senaste trailern.

#castlevania-mirror-of-fate


Moderator | Testpilot
Missa inte gameplay från Castlevania: Mirror of Fate

Älskar Castlevania så det här kommer nog bli bra


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Castlevania är ett utav mina absoluta favoritspel, men jag tycker att serien bara har gått utför nu.

Castlevania: Dawn of Sorrow till NDS var deras sista "bra" spel enligt mig. Och jag tycker inte alls att Mirror of Fate ser lockande ut. Jag gillar dom simpla, ganska cleana förgångarna.

Men det är ju bara vad jag tycker Ska prova Mirror of Fate, förhoppningsvis har jag väldigt fel.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nordqvist:

Castlevania är ett utav mina absoluta favoritspel, men jag tycker att serien bara har gått utför nu.

Castlevania: Dawn of Sorrow till NDS var deras sista "bra" spel enligt mig. Och jag tycker inte alls att Mirror of Fate ser lockande ut. Jag gillar dom simpla, ganska cleana förgångarna.

Men det är ju bara vad jag tycker Ska prova Mirror of Fate, förhoppningsvis har jag väldigt fel.

Har du spelat det andra DS spelen? Allihopa är ju identiska spelmässigt med sina egna twister


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Själv är jag helt såld på LoS-rebooten och universumet runt det. För mig blev det den friska fläkten som äntligen blåste ut lukten av hårspray och smink.

Medlem

"Enough talk... Have at you!"

1
Skriv svar