Troll Warlord nu i Dota 2

Robot
Troll Warlord nu i Dota 2

Ännu en gammal klassiker har tagit sig in i Valves nykreation. Plus, förändrade spellägesmöjligheter.

#dota-2


Medlem
Troll Warlord nu i Dota 2

Erhmagerd, fram med vaselinet pojkar!

Medlem

Har då inte haft någon större tur i AR än


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

"GAMEPLAY
- The pathfinder now ignores obstructions that are due to units that are not visible to the pathing unit."

Bra!!

Medlem
Skrivet av WulffX03:

"GAMEPLAY
- The pathfinder now ignores obstructions that are due to units that are not visible to the pathing unit."

Bra!!

Fattar inte?

Medlem
Skrivet av Odee:
Skrivet av WulffX03:

"GAMEPLAY
- The pathfinder now ignores obstructions that are due to units that are not visible to the pathing unit."

Bra!!

Fattar inte?

http://www.youtube.com/watch?v=fRsrx621nVw&feature=player_emb...

Om det stod en fiende i ett trångt utrymme så gick ens hjälte runt om, dvs en omväg, automatiskt. Men nu går han rätt in i motståndaren istället. Och jag som älskar att spela Pudge tog detta till min fördel.Gick min hjälte en omväg så drog jag bara in kroken i smeten, och fick oftast ut en förvirrad hjälte. Blev även anklagad för MH pga. att jag utnyttjade detta.

Medlem

JAH'RAKALL!!!!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Odee:
Skrivet av WulffX03:

"GAMEPLAY
- The pathfinder now ignores obstructions that are due to units that are not visible to the pathing unit."

Bra!!

Fattar inte?

http://www.youtube.com/watch?v=fRsrx621nVw&feature=player...

Om det stod en fiende i ett trångt utrymme så gick ens hjälte runt om, dvs en omväg, automatiskt. Men nu går han rätt in i motståndaren istället. Och jag som älskar att spela Pudge tog detta till min fördel.Gick min hjälte en omväg så drog jag bara in kroken i smeten, och fick oftast ut en förvirrad hjälte. Blev även anklagad för MH pga. att jag utnyttjade detta.

Aha, sett att heroes står och muppar sig och springer fram och tillbaks. Är det det?

Medlem
Skrivet av Odee:

Erhmagerd, fram med vaselinet pojkar!

Uppsmörjd och klar herrn, uppsmörjd och klar.

Medlem

Gött att Brewmaster, Obsidian och Pugna redan finns med. Så man kan kontra den jävlen.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

så jäkla OP troll warlord är! skit kul att spela honom!

Medlem
Skrivet av Zerofrosty:

så jäkla OP troll warlord är! skit kul att spela honom!

Det är kul att Icefrog reformerade honom. Innan var han den mest passiva hjälten någonsin. Och han är fortfarande ganska passiv


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Zerofrosty:

så jäkla OP troll warlord är! skit kul att spela honom!

Får han springa fritt i hagen så ja då är han sjuk.

Men får han mycket stryk är han sämst =D Tvinga honom till Range stance


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Zerofrosty:

så jäkla OP troll warlord är! skit kul att spela honom!

Får han springa fritt i hagen så ja då är han sjuk.

Men får han mycket stryk är han sämst =D Tvinga honom till Range stance

0,31 Attack Speed vid lvl 16 med Ulti och den Passiva. Så, ja, får han springa och leka av sig lite så blir han ett monster

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Zerofrosty:

så jäkla OP troll warlord är! skit kul att spela honom!

Får han springa fritt i hagen så ja då är han sjuk.

Men får han mycket stryk är han sämst =D Tvinga honom till Range stance

0,31 Attack Speed vid lvl 16 med Ulti och den Passiva. Så, ja, får han springa och leka av sig lite så blir han ett monster

Dock är den passiva inte lika bra längre. Du måste attackera motståndaren kontinuerligt 5 slag för att nå max ATTK Speed nu. Liten tröst för dom som möter honom =P


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Order troll är för mig för evigt förstört.

Inaktiv

Rätt kul att en av de gamla favoriterna dyker upp igen, bara bristleback som saknas nu =]

Medlem

Roligt! Bra med fler hjältar. LoL fick Thresh the Chain Warden nyligen.

Kör LoL som fan. Så jävla roligt. Skall lira Dota 2 mer snart. Om jag kan slita mig från LoL dvs...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det vore jättetrevligt om någon nyhetstipsade när det kommer nya hjältar till LoL också. Då jag själv spelar Dota är det lätt att hålla koll på när saker händer, men då jag inte spelar LoL blir det lätt att info missas. Med tanke på att folk verkar uppskatta nyheter kring dessa fenomen vore det skoj att använda delar av nyhetstiden med att prutta ut sådana.

Troll Warlord har jag inte hunnit testa, men med lite tur dyker den upp i min SD-pool någon gång tidigt nästa vecka


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Det vore jättetrevligt om någon nyhetstipsade när det kommer nya hjältar till LoL också. Då jag själv spelar Dota är det lätt att hålla koll på när saker händer, men då jag inte spelar LoL blir det lätt att info missas. Med tanke på att folk verkar uppskatta nyheter kring dessa fenomen vore det skoj att använda delar av nyhetstiden med att prutta ut sådana.

Troll Warlord har jag inte hunnit testa, men med lite tur dyker den upp i min SD-pool någon gång tidigt nästa vecka

Prutta inte ut för mycket nyheter om det där nu, alla uppskattar det just inte om det blir en majoritet av nyhetsflödet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hu? Ingen lolspelare som är inne och snackar skit om dota, det händer ju alltid i loltrådar. Klart mognare spelbas i lol drar jag som slutsatts.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Hu? Ingen lolspelare som är inne och snackar skit om dota, det händer ju alltid i loltrådar. Klart mognare spelbas i lol drar jag som slutsatts.

Suck, var du tvungen?

Aja. Du bevisade just motsatsen.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Harpa:

Det vore jättetrevligt om någon nyhetstipsade när det kommer nya hjältar till LoL också. Då jag själv spelar Dota är det lätt att hålla koll på när saker händer, men då jag inte spelar LoL blir det lätt att info missas. Med tanke på att folk verkar uppskatta nyheter kring dessa fenomen vore det skoj att använda delar av nyhetstiden med att prutta ut sådana.

Troll Warlord har jag inte hunnit testa, men med lite tur dyker den upp i min SD-pool någon gång tidigt nästa vecka

Prutta inte ut för mycket nyheter om det där nu, alla uppskattar det just inte om det blir en majoritet av nyhetsflödet.

Det är ingen moba-fansite vi har att göra med, så att det bara blir högar med Dota/Lol-pruttar finns det ingen risk för


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar