Webhallen, sen till release.

Medlem
Webhallen, sen till release.

jag bokade COD MW 2 den 2 november. Dom skickade spelet den 6 och den har inte kommit än. Det står på deras hemsida att det ska komma till release, men jag är inte säker på det. Det här har hänt en gång förut, med tekken 6 så kom den 3 dagar senare än release. Kan man avboka spelet när den redan är skickad?

Medlem

Nej, det går inte att avboka när den redan är skickad. Kan vara strul med posten hos dig kanske? För Webhallen brukar vara bra på att få iväg spelen i tid.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Om dom hade skickat spelet den sjätte så är de inte Webhallen du ska gnälla på utan det är posten. Webhallen kan ju inte rå för att posten är seg eller hur långt bort du bor eftersom dom troligtvis skickar ut alla förbokningar samtidigt.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

posten kan ju strula om man har otur o det kan inte webhallen påverka men surt är det råkat ut för liknande.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Avstängd

Jag är rädd att du får ha tålamod. Själv beställde jag spelet från DustinHome (377 kr med studentrabatt! O.O). I slutet av förra veckan sa de att spelet skulle skickas på fredag, men idag sa de att de hade skickat det idag. Får det nog i övermorgon eller nåt.

Medlem

Precis som de andra redan sagt, skickades spelet redan den 6 så kan du inte avboka spelet eftersom det med största sannolikhet är posten som är seg.

Du kan dock lämna/skicka tillbaka spelet enligt Distans- och hemförsäljningslagen men får då stå för eventuellt porto själv.


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Fick spelet idag på release, helt fantastiskt:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Samma här^^ Skiitkul är det:) Beställde det från spelbutiken för 439kr. Grymt bra pris!

Medlem

Själv gick jag upp till närmaste onoff, plockade på mig ett ex, betalade 399 kr och gick hem. :>

Medlem

600kr från Steam och får det imorgon.

Var nog sista gången detta...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Nu har man klarat ut kampanjen. Det är verkligen en av de bästa kampanjerna jag har spelat. Synd att den var så kort. Nu är det Multiplayer som gäller:p

Medlem

Körde ut kampanjen på 5 timmar så nu spelar jag mp. Jag gav spelen till några kompisar.

Medlem

Har aldrig haft problem med Webbhallen faktiskt, kan vara att många skulle ha spelet på en och samma gång.

Medlem

Det är viktigt att man får spelet PRECIS NÄR DET KOMMER, för annars ÄR DET INTE LIKA BRA!

Obs, ironi.

1
Skriv svar