Ubisoft pausar Prince of Persia

Robot
Ubisoft pausar Prince of Persia

Ubisoft ger den persiske prinsen chansen att vila ut – men vi kan räkna med att han kommer tillbaka.

#ubisoft, #prince-of-persia-the-forgotten-sands


Medlem
Ubisoft pausar Prince of Persia

Prince of Persia, till SNES är det bästa, sedan kommer Sands of Time.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Prince of Persia, till SNES är det bästa, sedan kommer Sands of Time.

https://www.youtube.com/embed/FK6SxVJkeDk

Warrior Within var bättre

Redaktör
Ponny
Skrivet av tavener:

Warrior Within var bättre

Nej, nej! Den där rockiga, "coola" stilen föll mig inte alls i smaken. Men sagostämningen i Sands of Time... Aaaah...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Även om Sands of Time såklart är bäst så röstade jag på "omstarten", den skall fanimej ha mer ros än den fått, mycket trevlig!


signatur

subterranean homesick alien

FM-guru
F.d. Sisyr

The Sands of Time alla dagar i veckan.

Medlem

Inte kört alla, testat PoP (2008 ) och det är väldigt snyggt men kommer inte i närheten av de andra spelen i svårighetsgrad. Sands of Time var grymt och ett av de bästa i serien av de spel jag än så länge spelat. Warrior Withins mörka stämning gillar jag och musiken tilltalar mig då jag gillar metal men har nog inte spelat mer än hälften. Får ta och köra klart det spelet och sedan får det väl bli The Forgotten Sands som verkar bättre än PoP (2008 ) efter att jag även kört The Two Thrones.

Medlem

Det har inte kommit ett bra Prince of Persia sen Sands of Time så lika bra att de pausar. Synd att de inte verkar förstå vad som gjorde det bra utan fortsätter släppa skittitlar. Gillade SoT enormt mycket då gameplayet var skitkul plus att karaktärerna var trovärdiga och hade bra dialoger etc. Sen kom Warrior Within och alla kvinnor hade helt plötsligt E-kupa och var jätte bad ass och sen dess har alla spel någonsin antagit samma strategi vilket endast kan beskrivas som tröttsamt.

Människor har brister, SoTs story framförde det så fantastiskt bra och sen pprrrrrrrfffffffft.

Medlem

Prince of Persia: Warrior Within är en utav mina barndomsfavoriter, älskade den där lite hårdare, mörkare stilen dem körde på, efter den gick det lite utför (gillar dock The Two Thrones) men nyaste var inget annat en en stor besvikelse.
P.s. Kul spinoff, Assassins Creed var från början baserat på delar från PoP innan Ubisoft bestämde sig för att göra det till något eget istället

Medlem
Skrivet av LordVaakos:

Prince of Persia: Warrior Within är en utav mina barndomsfavoriter, älskade den där lite hårdare, mörkare stilen dem körde på, efter den gick det lite utför (gillar dock The Two Thrones) men nyaste var inget annat en en stor besvikelse.
P.s. Kul spinoff, Assassins Creed var från början baserat på delar från PoP innan Ubisoft bestämde sig för att göra det till något eget istället

När jag första gången såg de visa upp AC tänkte jag PoP och hoppades på ett minst lika utmanande spel som de spelen. Blev rejält besviken på hur lätt AC faktiskt var, det som är utmanande är att hitta samtliga flaggor och det var nog mycket tack vare dessa som jag köpte spelet till PC då jag redan spelat det innan och klarat det.

1
Skriv svar