Mechwarrior Online - Möt en riktig babe

Robot
Mechwarrior Online - Möt en riktig babe

Bastanta damer i all ära, men här är något för er mech-älskare där ute.

#mechwarrior-online


Medlem
Mechwarrior Online - Möt en riktig babe

Nej, det här spelet var verkligen inte i närheten vad det borde ha varit, något som jag befarade så fort jag först hörde om att det skulle bli en free to play-historia av det. Det känns mest som något slags World of tanks fast med mechar istället, och utvecklarna verkar mer intresserade av att lägga till små fåniga dockor som man kan köpa för riktiga pengar och ha i sin cockpit än att fixa enorma minnesläckor och andra buggar som varit med i flera månader. En vacker dag kanske det här blir något att ha, men tills dess så spelar jag i egenskap av battletech-fan med glädje Mechwarrior: Living Legends istället.

http://www.mechlivinglegends.net/

Medlem

tycker själv det är riktigt bra. Har gått väldigt mycket framåt med dom 2 senaste patcherna. Jag var skeptiskt men tror dom kan få till det till något väldigt stort.

Första f2p spelet jag överväger att satsa riktiga pengar på.

Ps: TIpsar om Mechwarrior Tactics, som jag köpte founders package i och stödde med 20 usd. Inte helt spelbart än men när det är färdigt kommer det bli en dröm för Tabletop/brädspels fans och strateger.

Inaktiv

det ser ut som ngt katten har släpat in, om man jämför med hawken

Medlem
Skrivet av Salami:

tycker själv det är riktigt bra. Har gått väldigt mycket framåt med dom 2 senaste patcherna. Jag var skeptiskt men tror dom kan få till det till något väldigt stort.

Första f2p spelet jag överväger att satsa riktiga pengar på.

Ps: TIpsar om Mechwarrior Tactics, som jag köpte founders package i och stödde med 20 usd. Inte helt spelbart än men när det är färdigt kommer det bli en dröm för Tabletop/brädspels fans och strateger.

Är du så förtjust i Battletech så rekommenderar jag absolut att du testar MW:LL. Till skillnad från MWO så är kartorna ordentligt stora, det finns oerhört många fler mechar och framförallt så är man inte begränsad till mechar enbart. Man kan nämligen även flyga aerotech, köra runt i stridsvagn/svävare eller jumpjetta runt som en Battlearmor. Det mest populära spelläget är dessutom utformat mer som Battlefield med tickets o s v, och detta leder till längre matcher där man ständigt kämpar om mark. Nätkoden är dessutom inte ett stort skämt som i MWO, vilket innebär att man faktiskt träffar det man skjuter på, och snabba, lätta mechar inte har en stor laggsköld som gör dem svårare att döda än en Atlas.

Här har du en välgjord fantrailer som kanske kan fresta en smula. Den är dock tagen från en väldigt gammal build, men stämmer ändå någotsånär. http://www.youtube.com/watch?v=70yNAwUUsc0

Medlem

LOL! en XLmotor i en mech med världens största torso... Glöm det.


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Salami:

tycker själv det är riktigt bra. Har gått väldigt mycket framåt med dom 2 senaste patcherna. Jag var skeptiskt men tror dom kan få till det till något väldigt stort.

Första f2p spelet jag överväger att satsa riktiga pengar på.

Ps: TIpsar om Mechwarrior Tactics, som jag köpte founders package i och stödde med 20 usd. Inte helt spelbart än men när det är färdigt kommer det bli en dröm för Tabletop/brädspels fans och strateger.

Är du så förtjust i Battletech så rekommenderar jag absolut att du testar MW:LL. Till skillnad från MWO så är kartorna ordentligt stora, det finns oerhört många fler mechar och framförallt så är man inte begränsad till mechar enbart. Man kan nämligen även flyga aerotech, köra runt i stridsvagn/svävare eller jumpjetta runt som en Battlearmor. Det mest populära spelläget är dessutom utformat mer som Battlefield med tickets o s v, och detta leder till längre matcher där man ständigt kämpar om mark. Nätkoden är dessutom inte ett stort skämt som i MWO, vilket innebär att man faktiskt träffar det man skjuter på, och snabba, lätta mechar inte har en stor laggsköld som gör dem svårare att döda än en Atlas.

Här har du en välgjord fantrailer som kanske kan fresta en smula. Den är dock tagen från en väldigt gammal build, men stämmer ändå någotsånär. http://www.youtube.com/watch?v=70yNAwUUsc0

Ser grymt ut, problemet är att man måste ha en full crysis installation...

Medlem
Skrivet av schill:
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Salami:

tycker själv det är riktigt bra. Har gått väldigt mycket framåt med dom 2 senaste patcherna. Jag var skeptiskt men tror dom kan få till det till något väldigt stort.

Första f2p spelet jag överväger att satsa riktiga pengar på.

Ps: TIpsar om Mechwarrior Tactics, som jag köpte founders package i och stödde med 20 usd. Inte helt spelbart än men när det är färdigt kommer det bli en dröm för Tabletop/brädspels fans och strateger.

Är du så förtjust i Battletech så rekommenderar jag absolut att du testar MW:LL. Till skillnad från MWO så är kartorna ordentligt stora, det finns oerhört många fler mechar och framförallt så är man inte begränsad till mechar enbart. Man kan nämligen även flyga aerotech, köra runt i stridsvagn/svävare eller jumpjetta runt som en Battlearmor. Det mest populära spelläget är dessutom utformat mer som Battlefield med tickets o s v, och detta leder till längre matcher där man ständigt kämpar om mark. Nätkoden är dessutom inte ett stort skämt som i MWO, vilket innebär att man faktiskt träffar det man skjuter på, och snabba, lätta mechar inte har en stor laggsköld som gör dem svårare att döda än en Atlas.

Här har du en välgjord fantrailer som kanske kan fresta en smula. Den är dock tagen från en väldigt gammal build, men stämmer ändå någotsånär. http://www.youtube.com/watch?v=70yNAwUUsc0

Ser grymt ut, problemet är att man måste ha en full crysis installation...

Nej då, det räcker faktiskt med crysis wars trial för att kunna spela. Det går inte på alla servrar, men de som inte kräver cd-key (och är även de mest populära) funkar det utmärkt på.

1
Skriv svar