Battlefield 4-trailer redan idag?

Robot
Battlefield 4-trailer redan idag?

Ett rykte säger att vi kommer få ett smakprov av nästa Battlefield redan under dagen.

#battlefield-4


Medlem
Battlefield 4-trailer redan idag?

Enligt mina kontakter så kommer det lite Bf4 material ut i dag.

Inaktiv

Ja varför inte? Endgame är ju ute, skrota den skiten o in med nästa.

Medlem

Oooooo *harkl* ooooo


signatur

How you doin?!

Medlem

Blir det nutid, blir det bojkott för min del.

Medlem
Skrivet av Battlefieldo:

– Jag har sett omslaget för Battlefield 4 personligen, vilket jag inte kan publicera, men jag kan säga att det påminner om omslaget till Battlefield 3. En springande man, i regnet tillsammans med några pansar- och transportfordon och en liten hint om ett jetflygplan till höger om honom.

Pansar och transportfordon? Jetflygplan? Alltså blir det nutid, inte ett 2143 som jag verkligen hadde hoppats... Fan

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Blir det nutid, blir det bojkott för min del.

att döma av bilden så ser det onekligen ut som nutid,

I nytid kommer det ju bara kännas som
Battlefield 3,5


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Medlem

fegt att inte göra ett spel som inte är modern krigsföring...

Medlem

Hoppas att det inte stämmer. Nutid känns alldeles för uttjatat. Ser nog hellre ett andra världskriget spel till och med, vilket säger en hel del. Förhoppningsvis blir det någon form av 2143.

Skrivet av OneMinuteAgo:

fegt att inte göra ett spel som inte är modern krigsföring...

Det verkar inte som om den stora massan vill ha det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Blir det nutid, blir det bojkott för min del.

Same same, rätt less på modern tid.

Medlem

Än så länge ser det ut som Förbättrad BF3 bara.

Skägg.
10 Chambers

Det finns ju en liten risk att detta blir ett mellanprojekt innan "den riktiga fyran", som ett nytt #Battlefield Vietnam. Det kan ju regna i djungeln...

Skulle passa ganska bra också, trycka ut en sista titel på nuvarande generations konsoler och låta fyran gå mot next-gen.


signatur
Medlem

De måste fan tillåta modding denna gången. Vill se piratmoddar, starwarsmoddar och medeltidsmoddar till det som det fanns till BF1942

Medlem

Har väldligt låga förväntningar om detta spel, det utannonserat en vecka efter Bf3 realesen. Ser hellre Bad company 3 eller 2:a världskrig och inga premuim fjanterier. Snälla Dice fly från EA så fort ni får chansen.

Avstängd
Skrivet av Lolflakes:

De måste fan tillåta modding denna gången. Vill se piratmoddar, starwarsmoddar och medeltidsmoddar till det som det fanns till BF1942

Moddning nuförtiden är inte lika lätt som förr. I exempelvis 1942 eller Battlefield 2 tog det inte många timmar att rita modeller som passade in i spelet.

Skulle man försöka rita en snygg stormtrooper som skall matcha BF3 eller dylikt så tar det väldigt mycket mer tid.

Det finns fortfarande folk som spelar moddarna till de äldre spelen, om du är intresserad

Medlem

Modernt krig? Modern tid? Ännu ett BF3?

Framtid eller något riktigt gammalt eller fuck off.

Modernt krig = inget köp. Det räcker nu. Någon måste sätta ner foten.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vilket generiskt omslag.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Blir det nutid, blir det bojkott för min del.

De har ju redan bekräftat att det är nutid vad jag minns

Medlem

Ja varför inte. Det var ett ganska bra tag sen BF3 kom ut, så om bf4 kommer till hösten så vore inte det någon fara. Jag gillade bf3 riktigt mycket, även om det saknade en del som jag gillar i BF serien.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Har du testat Project Reality och ARMA?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det finns ju en liten risk att detta blir ett mellanprojekt innan "den riktiga fyran", som ett nytt #Battlefield Vietnam. Det kan ju regna i djungeln...

Skulle passa ganska bra också, trycka ut en sista titel på nuvarande generations konsoler och låta fyran gå mot next-gen.

Hmm, förstår inte, 4an kommer väl komma på de nya med?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Ja varför inte. Det var ett ganska bra tag sen BF3 kom ut, så om bf4 kommer till hösten så vore inte det någon fara. Jag gillade bf3 riktigt mycket, även om det saknade en del som jag gillar i BF serien.

Eh... Nej.

Medlem
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Lolflakes:

De måste fan tillåta modding denna gången. Vill se piratmoddar, starwarsmoddar och medeltidsmoddar till det som det fanns till BF1942

Moddning nuförtiden är inte lika lätt som förr. I exempelvis 1942 eller Battlefield 2 tog det inte många timmar att rita modeller som passade in i spelet.

Skulle man försöka rita en snygg stormtrooper som skall matcha BF3 eller dylikt så tar det väldigt mycket mer tid.

Det finns fortfarande folk som spelar moddarna till de äldre spelen, om du är intresserad

Visst det kanske är svårare men det finns trots allt många människor med kunskapen som gärna hade velat göra moddar till ett så populärt spel som BF. Så fort ett spel blir stort och populärt blir utvecklarna stora divor som absolut inte vill ha modding. Det är oftast bara de mindre spelen som har modding idag. The elder scrolls är väl undantaget..

Medlem

Så om man nu går på vad ryktet och den påstådda bilden säger så kommer det INTE vara framtid(2143).

Vet inte men om man stannar kvar i nutid så känns det mer som att BF4 kommer bli BF3.5
Plus alla DLC som troligen kommer med samma features som dom äldre

Kommer dra en lättnande suck om det visar dig att inte vara 2143, då förstör inte det med.

edit: Avsaknaden av mod support är ju delvis ett bevis att dom vill spotta ut nya titlar med något års mellanrum.

Inaktiv
Skrivet av Tobblish:

Så om man nu går på vad ryktet och den påstådda bilden säger så kommer det INTE vara framtid(2143).

Vet inte men om man stannar kvar i nutid så känns det mer som att BF4 kommer bli BF3.5
Plus alla DLC som troligen kommer med samma features som dom äldre

Kommer dra en lättnande suck om det visar dig att inte vara 2143, då förstör inte det med.

edit: Avsaknaden av mod support är ju delvis ett bevis att dom vill spotta ut nya titlar med något års mellanrum.

Inget modifikationsstöd = inget köp.

Avstängd

BF4 the new kind of CoD... D:

Medlem

Åh nu måste jag köpa premium så jag kan se teasern..... Eller hur?!.....

Skriv svar