Shroud of the Avatar uppnår kickstarter-målen

Robot
Medlem
Shroud of the Avatar uppnår kickstarter-målen

Hoppas att världen blir lika bra som den har möjlighet att bli!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

k3m
Medlem

Väder ska ju finnas med i själva kärnspelet, inte som en tillsats. Richard den usle, glöm mina stålar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av k3m:

Väder ska ju finnas med i själva kärnspelet, inte som en tillsats. Richard den usle, glöm mina stålar.

Väder som faktiskt gör NYTTA finns ju inte med i nästan något spel alls.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av k3m:

Väder ska ju finnas med i själva kärnspelet, inte som en tillsats. Richard den usle, glöm mina stålar.

Handlar nog mer om vad man kan göra med de pengar de har nu, att implementera det här i ett spel lär vara väldigt tidskrävande om det ska bli gjort på ett bra sätt.

Medlem

Jag har ärligt talat valt fel vägskäl här i livet och vandrar en mörk stig.
Det ska bli gott med lite virtues i mitt liv igen, kanske kan jag åter finna de åtta dygderna Humility, Honesty, Compassion, Valor, Justice, Sacrifice, Honor och Spirituality.
Ultima 6 och 7, de klart bästa RPG-spelen jag någonsin spelat <3

gnu
Medlem

jävla skurk!

k3m
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av k3m:

Väder ska ju finnas med i själva kärnspelet, inte som en tillsats. Richard den usle, glöm mina stålar.

Väder som faktiskt gör NYTTA finns ju inte med i nästan något spel alls.

Det finns inte med i artikeln, alltså att vädret skulle påverka spelandet?

Medlem

En miljardär som vill ha mer pengar, det var ju ovanligt, kanske skall bekosta en ny rymdfärd och sen förklara kickstartern i konkurs!

heja!

Fy fan vad löjligt!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

En miljardär som vill ha mer pengar, det var ju ovanligt, kanske skall bekosta en ny rymdfärd och sen förklara kickstartern i konkurs!

heja!

Fy fan vad löjligt!

På vilket sätt skiljer sig detta från ett företag som EA (som är bra mycket rikare än Garriot är)? Jag kan ärligt talat inte se någon som helst skillnad mellan att donera pengar till det här projektet eller köpa EA´s s.k season pass.

Moderator | Testpilot
Skrivet av k3m:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av k3m:

Väder ska ju finnas med i själva kärnspelet, inte som en tillsats. Richard den usle, glöm mina stålar.

Väder som faktiskt gör NYTTA finns ju inte med i nästan något spel alls.

Det finns inte med i artikeln, alltså att vädret skulle påverka spelandet?

Det står inte på deras kickstarter heller så det vet vi ju inte. Jag bara antar vädret kommer göra nytta eftersom det kostar så mycket pengar för dem att lägga in det.

Sedan, vad menar de med "väder"? Ska det regna? Snöa? Blåsa? Kommer det påverka spelandet? Det vet vi inte. Jag hoppas och tror att vädret kommer göra skillnad, därav det inte finns med i "startpaketet". Det är något litet extra än vad det kanske möjligtsvis brukar vara. Igen, Väder som faktiskt gör NYTTA finns ju inte med i nästan något spel alls men förhoppningsvis så kanske det blir så här.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar