The Elder Scrolls Online – heta bilder från Tamriel
Under 2013 års senare del kommer vi få besöka online-Tamriel. Ladda upp med nya skärmdumpar.
http://www.shoddycast.com/2012/12/02/elder-scrolls-online-top...
intressant även om den har ett par månader på nacken.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Det översvämmas av bilder, men inte en ända in-game video med ordentliga strider? (jag kan ha missat...)
Du har missat det ja.
Här har du lite godis
http://elderscrollsonline.com/en/media/videos/411
Det översvämmas av bilder, men inte en ända in-game video med ordentliga strider? (jag kan ha missat...)
Du har missat det ja.
Här har du lite godis
http://elderscrollsonline.com/en/media/videos/411
Tackar!
Jag är helt övertygad om att detta mmorpg kommer faila minst lika mycket som de som kommit ut de senaste åren. Alla företag försöker göra det nya wow vilket får spelet att kännas som ett dåligt försök att härma orginalet.
Det ända mmorpg som skulle slå wow i supscribers är wow 2 (sad but true).
Vi kommer nog få se en repris på guild wars 2.
Jag är helt övertygad om att detta mmorpg kommer faila minst lika mycket som de som kommit ut de senaste åren. Alla företag försöker göra det nya wow vilket får spelet att kännas som ett dåligt försök att härma orginalet.
Det ända mmorpg som skulle slå wow i supscribers är wow 2 (sad but true).
Vi kommer nog få se en repris på guild wars 2.
Jag tror du har fel. Vad är det egentligen som definierar att ett MMORPG "failar"? Att det har mindre subscribers än vad WoW har? Gammalt sätt att tänka på imo. Det är så enormt många MMORPG som har släppts på senare år, så att fortfarande jämföra dom med WoW är bara dumt. WoW släpptes när genren fortfarande va ny, det blev det första stora släppet i väst och var baserad på en redan känd serie.
MMORPG är nuförtiden som vilken spel genre som helst i princip. De enda som försökt att bli riktigt stora nyligen är förmodligen SWTOR och GW2. SWTOR gjorde 2 misstag, utdaterad betalnings metod (P2P) och utdaterad combat. Men det är min åsikt. Spelet har inte misslyckats totalt då det fortfarande är folk som spelar och älskar det. Samma med GW2, som också hade utdaterad combat men med en liten tvist.
Alla MMORPG kan inte ha lika många subscribers då många fortfarande envisas med P2P. Det är en självklarhet. Folk har helt enkelt så många fler val nu än vad de hade då.
Visst vissa företag har fortfarande samma gamla bild om vad ett MMORPG ska vara och hur många som ska spela, men långt i från alla företaget är kvar på det gamla tanke sättet.
Jag är helt övertygad om att detta mmorpg kommer faila minst lika mycket som de som kommit ut de senaste åren. Alla företag försöker göra det nya wow vilket får spelet att kännas som ett dåligt försök att härma orginalet.
Det ända mmorpg som skulle slå wow i supscribers är wow 2 (sad but true).
Vi kommer nog få se en repris på guild wars 2.
Jag tror du har fel. Vad är det egentligen som definierar att ett MMORPG "failar"? Att det har mindre subscribers än vad WoW har? Gammalt sätt att tänka på imo. Det är så enormt många MMORPG som har släppts på senare år, så att fortfarande jämföra dom med WoW är bara dumt. WoW släpptes när genren fortfarande va ny, det blev det första stora släppet i väst och var baserad på en redan känd serie.
MMORPG är nuförtiden som vilken spel genre som helst i princip. De enda som försökt att bli riktigt stora nyligen är förmodligen SWTOR och GW2. SWTOR gjorde 2 misstag, utdaterad betalnings metod (P2P) och utdaterad combat. Men det är min åsikt. Spelet har inte misslyckats totalt då det fortfarande är folk som spelar och älskar det. Samma med GW2, som också hade utdaterad combat men med en liten tvist.
Alla MMORPG kan inte ha lika många subscribers då många fortfarande envisas med P2P. Det är en självklarhet. Folk har helt enkelt så många fler val nu än vad de hade då.
Visst vissa företag har fortfarande samma gamla bild om vad ett MMORPG ska vara och hur många som ska spela, men långt i från alla företaget är kvar på det gamla tanke sättet.
Spelmotorn var en av dom sämsta och fortfarande är. Spelet är fult och flaskar på riktigt bra system. Problem med nätkoden som i grunden ligger i Spelmotorn gör att spelet har en ability delay.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Vagar man se fram emot ett till MMORPG (Fragetecken)
Det har ju inte vart mycket som lyckats pa senaste tiden. :<
Jag vågar verkligen inte :/
Känns som att inget MMORPG efter iaf WOW fått mig att fastna.
Lirar inte WOW längre, men när jag spelade det först så blev jag helt fast, sen kom alla expansioner och mer eller mindre förstörde.
Annars har jag lirat SWtor, AoC, Lotro, GW m.fl, fast nej, håller mig till WOW som favorit av dessa!
Gillar Bethesda för hela Enderscrolls-serien, men tror inte att de lyckas med ett online, även om det är vad fans efterfrågat länge.
Däremot ett co-op-läge! Det hade varit nice i t.ex Skyrim!
Jag tror du har fel. Vad är det egentligen som definierar att ett MMORPG "failar"? Att det har mindre subscribers än vad WoW har? Gammalt sätt att tänka på imo. Det är så enormt många MMORPG som har släppts på senare år, så att fortfarande jämföra dom med WoW är bara dumt. WoW släpptes när genren fortfarande va ny, det blev det första stora släppet i väst och var baserad på en redan känd serie.
MMORPG är nuförtiden som vilken spel genre som helst i princip. De enda som försökt att bli riktigt stora nyligen är förmodligen SWTOR och GW2. SWTOR gjorde 2 misstag, utdaterad betalnings metod (P2P) och utdaterad combat. Men det är min åsikt. Spelet har inte misslyckats totalt då det fortfarande är folk som spelar och älskar det. Samma med GW2, som också hade utdaterad combat men med en liten tvist.
Alla MMORPG kan inte ha lika många subscribers då många fortfarande envisas med P2P. Det är en självklarhet. Folk har helt enkelt så många fler val nu än vad de hade då.
Visst vissa företag har fortfarande samma gamla bild om vad ett MMORPG ska vara och hur många som ska spela, men långt i från alla företaget är kvar på det gamla tanke sättet.
Så du menar att Free To Play är framtiden, prenumeration är alltså utdaterat? Nä, det varken tror eller hoppas jag. F2P/P2W skiten attraherar en helt annan målgrupp, dvs kids mellan 10-18, som inte är något att bygga ett online community kring eller något att satsa på om man vill bli långvarig, då ungarna drar till nästa "stora" spel så fort det dyker upp något nytt och glänsande vid horisonten.
Annars hoppas verkligen att ESO har något nytt att komma med, något som inte bara attraherar COD-generationen med snabba belöningar och pvp skit.
Jag är helt övertygad om att detta mmorpg kommer faila minst lika mycket som de som kommit ut de senaste åren. Alla företag försöker göra det nya wow vilket får spelet att kännas som ett dåligt försök att härma orginalet.
Det ända mmorpg som skulle slå wow i supscribers är wow 2 (sad but true).
Vi kommer nog få se en repris på guild wars 2.
Jag tror du har fel. Vad är det egentligen som definierar att ett MMORPG "failar"? Att det har mindre subscribers än vad WoW har? Gammalt sätt att tänka på imo. Det är så enormt många MMORPG som har släppts på senare år, så att fortfarande jämföra dom med WoW är bara dumt. WoW släpptes när genren fortfarande va ny, det blev det första stora släppet i väst och var baserad på en redan känd serie.
MMORPG är nuförtiden som vilken spel genre som helst i princip. De enda som försökt att bli riktigt stora nyligen är förmodligen SWTOR och GW2. SWTOR gjorde 2 misstag, utdaterad betalnings metod (P2P) och utdaterad combat. Men det är min åsikt. Spelet har inte misslyckats totalt då det fortfarande är folk som spelar och älskar det. Samma med GW2, som också hade utdaterad combat men med en liten tvist.
Alla MMORPG kan inte ha lika många subscribers då många fortfarande envisas med P2P. Det är en självklarhet. Folk har helt enkelt så många fler val nu än vad de hade då.
Visst vissa företag har fortfarande samma gamla bild om vad ett MMORPG ska vara och hur många som ska spela, men långt i från alla företaget är kvar på det gamla tanke sättet.
Jag definerar faila med att man är ett riktigt stort företag som endast gör AAA spel. Man försöker desperat ta över tronen från ett gammalt spel och därigenom få alla spelare att gå över genom att sno hela konceptet och endast byta ut ett fåtal saker. Visst, många köper det men inser snabbt att det inte har någon orginalitet över huvud taget och går tillbaka igen till det gamla.
Olanders Argonian har inget att sätta emot min khajiit. Vi ses på slagfältet!
Min Dunmer assassin backstabar er båda innan ni hinner sätta något mot varandra
Finns bara ett sätt att få reda på vem som vinner, vi ses på slagfältet under Elsweyrs stekande sol.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett