Striderna i The Elder Scrolls Online förklarade

Robot
Medlem
Striderna i The Elder Scrolls Online förklarade

http://www.youtube.com/watch?v=vHTqnOA_D6I

Video från PAX (inte säker på hur tillåten den är men den har snart varit uppe i 24 timmar utan att blivit borttagen av zenimax så antar att den är där för att stanna.

EDIT: Typiskt, borttagen så fort jag postade den, mitt fel antar jag haha

Medlem
Skrivet av Cnopt:

http://www.youtube.com/watch?v=vHTqnOA_D6I

Video från PAX (inte säker på hur tillåten den är men den har snart varit uppe i 24 timmar utan att blivit borttagen av zenimax så antar att den är där för att stanna.

Bort tagen! (Har redan sett den men ändå)

Medlem

Någon som vet hur det blir när det släpps? alltså inom om det blir en månads kostnad eller om det är bara köpa och sedan spela?

Medlem

Folk lägger upp videor från PAX hela tiden, men dom ryker ganska snabbt.

Ser helt OK ut av det jag har sett än så länge.

@Zlither: Någongång mellan september-december verkar det som nu. Zenimax har inte sagt någonting om sin payment model, men det lutar mot månadsbetalning.

Medlem
Skrivet av Zlither:

Någon som vet hur det blir när det släpps? alltså inom om det blir en månads kostnad eller om det är bara köpa och sedan spela?

Åtminstone i början lär det vara månadskostnad - sen övergår det väl till f2p. Åtminstone har de blivit så med de flesta nyare mmo spelen (med ett par undantag...Rift har fortfarande månadskostnad och Guildwars 2 har aldrig haft).

Edit: Dock tror jag på månadskostnad för de vill försöka uppdatera mer frekvent.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av izayoi:

Folk lägger upp videor från PAX hela tiden, men dom ryker ganska snabbt.

Ser helt OK ut av det jag har sett än så länge.

@Zlither: Någongång mellan september-december verkar det som nu. Zenimax har inte sagt någonting om sin payment model, men det lutar mot månadsbetalning.

Nu hinner jag sällan se PAX videos innan dom hinner bli bortplockade. Hur läckta är dom? Är dom filmade bakom stängda dörrar eller filmas dom från visningsgolvet? Vore drygt i så fall att man måste åka till PAX för att få se något när man lika väl skulle kunna få titta via internet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Zlither:

Någon som vet hur det blir när det släpps? alltså inom om det blir en månads kostnad eller om det är bara köpa och sedan spela?

Åtminstone i början lär det vara månadskostnad - sen övergår det väl till f2p. Åtminstone har de blivit så med de flesta nyare mmo spelen (med ett par undantag...Rift har fortfarande månadskostnad och Guildwars 2 har aldrig haft).

Edit: Dock tror jag på månadskostnad för de vill försöka uppdatera mer frekvent.

inget emot månadskostnad så länge den inte blir dyr. Var bara lite nyfiken

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Zlither:

Någon som vet hur det blir när det släpps? alltså inom om det blir en månads kostnad eller om det är bara köpa och sedan spela?

Åtminstone i början lär det vara månadskostnad - sen övergår det väl till f2p. Åtminstone har de blivit så med de flesta nyare mmo spelen (med ett par undantag...Rift har fortfarande månadskostnad och Guildwars 2 har aldrig haft).

Edit: Dock tror jag på månadskostnad för de vill försöka uppdatera mer frekvent.

inget emot månadskostnad så länge den inte blir dyr. Var bara lite nyfiken

Som mig då


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Läste först, Striderna i The Elder Scrolls Online förenklad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:

Bort tagen!

Det här var nog dagens fulaste särskrivning.

Medlem

Allt ser bra ut, förutom combaten... ser ju ut som man inte träffar fienderna .... -.-

Medlem

Verkar inte vara någon förbättring från Skyrim. Striderna ser fortsatt tråkiga ut; ingen känsla, dålig tajming, och även om fienderna försökte flanka verkade det inte spela någon roll.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

alltså om man tänker på det en månadskostnad på 50 spänn eller 75 hade vem som helst betalat som ingenting ingen hade brytt sig direkt.

Men kör dom 150 spänn och det ej leverar direkt kommer dom tappa många.

Jag har inget emot betala 350-400 spänn för spelet sedan 75 i månaden.

dock är jag skeptisk till att folk kommer betala 150 i månaden.

1
Skriv svar