Square Enix har satt datum för Versus XIII-uppvisning

Robot
Square Enix har satt datum för Versus XIII-uppvisning

Tetsuya Nomura avslöjar att de har bestämt exakt tidpunkt för uppvisning av Final Fantasy Versus XIII.

#square-enix, #final-fantasy-versus-xiii-3


Medlem
Square Enix har satt datum för Versus XIII-uppvisning

Om man utgår från omständigheterna som FFVII föddes ur så tolkar jag "känslig situation inom företaget" som något väldigt positivt.

Medlem

Yey! Då kanske spelet kommer ändå ^^ Längtar Den gameplay jag sett på det förut tycker jag påminner om kingdom hearts fighting system. Men blir det klassisk turn based combat så tänker jag inte klaga heller . Men vill däremot INTE ha FF12's combat system, inte FF13's heller för den delen . Men kan dom bara ta och släppa det någon gång, det borde ju vara färdigt nu tycker man LÄNGTAR!

Medlem

Låter som det är detta de kommer visa upp på E3 då. Dvs "Eventet". Får hoppas detta är inte fallet då jag hellre ser ett nytt FF helt och hållet en ytterligare en som lever i FF13 värld.

Smoo87: Snarare ser Versus ut som en uppföljare till ett hyfsat dåligt FF7 spinoff spel som väldigt många har missat, Final fantasy Vll Crisis Core

Medlem

Grejhöjta :D! Nu har jag något att kul att se fram emot

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Yey! Då kanske spelet kommer ändå ^^ Längtar Den gameplay jag sett på det förut tycker jag påminner om kingdom hearts fighting system. Men blir det klassisk turn based combat så tänker jag inte klaga heller . Men vill däremot INTE ha FF12's combat system, inte FF13's heller för den delen . Men kan dom bara ta och släppa det någon gång, det borde ju vara färdigt nu tycker man LÄNGTAR!

Ser ut som hack n' slash

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Smoo87:

Yey! Då kanske spelet kommer ändå ^^ Längtar Den gameplay jag sett på det förut tycker jag påminner om kingdom hearts fighting system. Men blir det klassisk turn based combat så tänker jag inte klaga heller . Men vill däremot INTE ha FF12's combat system, inte FF13's heller för den delen . Men kan dom bara ta och släppa det någon gång, det borde ju vara färdigt nu tycker man LÄNGTAR!

https://www.youtube.com/embed/WbzICjQI8fc

Ser ut som hack n' slash

Sorry, orkade inte leta efter något bättre klipp, men du ser, typ hack and slash på KH .

Medlem

Dom trollar oss och klämmer sen att det här är KH3 haha :P. Hehe nej då men det ser nice ut =).

Medlem

Mer detaljerade djupa rykten får det låta som att Sony är med i utveckling och/eller finansiering, och vidare utveckling av teorin kring det där får det inte verka omöjligt att The Last Guardian har blivit ett PS4 spel.

Den nya ännu ej tillträdda VDn arrangerar om hårt inom företaget, med satsning på det som funkar och ger vinst - uh, duh? SE + Sony rykten känns bara mer sannolika till följd, allt som kan sänka summan på hela produktionen välkomnar dom.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

Jag förstår fortfarande inte varför alla får ståfräs av FF Versus XIII. Allt som har någon form av anknytning till XIII världen får mig att må dåligt.
Nåväl, ska inte måla fan på väggen.

1
Skriv svar