Följ med bakom kulisserna på Deus Ex till Wii U

Robot
Följ med bakom kulisserna på Deus Ex till Wii U

Eidos Montreal tar med oss bakom kulisserna på Wii U-versionen av Deus Ex.

#deus-ex-human-revolution-directors-cut


Medlem
Följ med bakom kulisserna på Deus Ex till Wii U

Om Nintendo fixat bättre hårdvara så kanske man skulle fått se nya spel iallafall....

gnu
Medlem

tror nog alla som velat spela detta redan gjort det..

Medlem

Det är ju tekniskt sätt "Ett bra spel på Wii U" , så f-u haters

Ursäkta mig nu, men deras beteende gör mig förbannad. De tackar alla fansen för att de tog emot spelet så bra, och som tack för detta pissar de oss i nacken och ger ut det på Wii U som en handfull gamers äger.

En directors cut-version är säkert alla Deus Ex-fans intresserad av, men med det här draget förlorar de stora inkomster bara för att göra Nintendo eller Square Enix till lags...

Here's mud in your eye!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av luftman:

Det är ju tekniskt sätt "Ett bra spel på Wii U" , så f-u haters

Alla spel är "ett bra spel att spela på PC". ^^

Medlem

förstår inte allt hat mot wii u av användarna på fz.
Nintendo är dom enda som kan ge en en bra annorlunda känsla gentemont pc.
Då ps4 och nästa xbox istort sett verkar bli en sämre version av en bra pc och arkitekturen på själva konsolen är så nära en pc de kan komma så innebär de ju istort att de flesta spelen kommer portas till pc med.
Nintendo försöker ivarjefall fortfarande göra nåt som skiljer dem från övriga o därför funkar pc/wii u perfekt för mig.

Medlem

Immersive och immersive, kör 3D vision så får de se immersive.

Medlem

Som så många andra äger jag ej en Wii U och kommer troligtvis inte äga någon under 2013. Jag lånar brorsans olika mario-spel till Wii och dumpar till datorn så kör vi med hjälp av Dolphin och xbox360-kontroll mot varandra i underbara 1080p med Anti-Aliasing och Anisotropic Filtering.

Min poäng är att det inte finns tillräckligt som lockar med Wii U när jag har en hyfsad pc och brorsans wii-bibliotek. Dock så är det ju ändå positivt om dom lyckas få ett bra spel som ser bättre ut och verkligen utnyttjar de unika med Wii U som inte de andra konsolerna har. Synd bara att de är ett två år gammalt spel...

Medlem

Jag som längtat så mycket efter en uppföljare till detta grymma spel :(. Får faktiskt säga att jag blir väldigt besviken av detta valet. Jag var sugen på Wii U men det tappade jag ganska direkt efter releasen.

Medlem

Är faktiskt väldigt peppad över detta. Är väldigt nöjd med mitt köp av Wii U, och remakes är aldrig fel, helt enkelt. Förutom det här med att "if it ain't broken, dont fix it". Verkar inte vara ett problem här, de lämnar kärnupplevelsen helt orörd, it seems!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av gnu:

tror nog alla som velat spela detta redan gjort det..

Jo och en stor besvikelse var det. Sämsta spelet i serien. Förmodligen kan de här ändringarna i Directors cut vara det som krävs för att Human revolution ska ta andraplatsen från Invisible War.

Medlem

De ska tydligen ha fixat bossfighterna bland annat.

Medlem
Skrivet av soderkvist:
Skrivet av gnu:

tror nog alla som velat spela detta redan gjort det..

Jo och en stor besvikelse var det. Sämsta spelet i serien. Förmodligen kan de här ändringarna i Directors cut vara det som krävs för att Human revolution ska ta andraplatsen från Invisible War.

Sämsta i serien kanske vet inte riktigt men inget dåligt spel för det.
Slår många andra spel på fingrarna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar