E3: Transformers: War for Cybertron-trailern

Robot
Medlem
E3: Transformers: War for Cybertron-trailern

Striderna ser galet episka ut, synd bara att det inte alls kommer bli lika episkt i slutresultatet... Känner mig ganska skeptisk inför denna titel...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Haha, var ju inte en nådig rulle direkt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

WOW! Nice måste prova, ser epic kul ut!

Medlem

Ser framemot detta spel så jäkla mycket. Äntligen ett Transformers spel som ser lovande ut och som inte är baserad på Bayformers.


signatur

Mucha shaka paka

Ser finfint ut, men, man undrar ju, vad gör Transformers när de inte slåss?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MFC
Medlem

jag växte upp med TF men detta spel luktar skunk. Inväntar recensionerna innan jag lägger slantar på detta.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ser finfint ut, men, man undrar ju, vad gör Transformers när de inte slåss?

laddar batterierna?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Synd att de går tillbaka till Quake spelstilen och inte kör på de nyare istället. hade varit ett köp för mig om det varit mer som cod eller modernwarfare. samt som gta i själva spelupplägget.

Men vill man inte göra ett starkt spel så vill man inte...

1
Skriv svar