Systemkrav för Rise of the Triad

Robot
Systemkrav för Rise of the Triad

Även datorerna som driver nyversionen är kvar i det förgångna.

#rise-of-the-triad, #apogee-software, #interceptor-games, #duke-nukem-3d


Medlem
Systemkrav för Rise of the Triad

Maxar utan problem hahaha!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Onödig kommentar av er FZ, spelet är menat att köras i 120fps eller högre utan problem då det är ett fast phsaed arena shooter.
Inte meningen att va "crysis 3 arena"

Spelets krav är perfekta.. kunde inte vara bättre, maxar ser spelet ut som ut3 ungefär, fast lite bättre.. det duger
Blir nog ett köp sen när det är ute

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Onödig kommentar av er FZ, spelet är menat att köras i 120fps eller högre utan problem då det är ett fast phsaed arena shooter.
Inte meningen att va "crysis 3 arena"

Spelets krav är perfekta.. kunde inte vara bättre, maxar ser spelet ut som ut3 ungefär, fast lite bättre.. det duger
Blir nog ett köp sen när det är ute

På vilket sätt menar du att det står något annat?
"Av de filmer vi har sett är det verkligen ett spel av den gamla skolan" stämmer överens ganska bra med det du skriver.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Ztreek:

Onödig kommentar av er FZ, spelet är menat att köras i 120fps eller högre utan problem då det är ett fast phsaed arena shooter.
Inte meningen att va "crysis 3 arena"

Spelets krav är perfekta.. kunde inte vara bättre, maxar ser spelet ut som ut3 ungefär, fast lite bättre.. det duger
Blir nog ett köp sen när det är ute

På vilket sätt menar du att det står något annat?
"Av de filmer vi har sett är det verkligen ett spel av den gamla skolan" stämmer överens ganska bra med det du skriver.

Jag personligen tycker att fz försökte få det att låta som att systemkraven är löjligt låga på ett negativt sätt.
Kanske jag sol tolkar det fel?

Medlem

Äntligen lite jävla Aircontrol efter painkiller kom ut...

Det är synd att de inte fick gjort och ut sitt Duke i stället för det som heter Forever.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det enda som är synd med utvecklare av denna typen av spel, är att de ibland inte fattar vad som är snyggt och fult, detta är inte snyggt, det beror inte på någon sorts tekniskt begränsning, utan mer att de har en dålig grafiskt stil.

I andra spel bryr jag mig inte, eftersom då är spelen dåliga med, men om dessa spel hade varit snyggare så hade de kunnat tilltala en större publik och då bli större med. Vilket är bra, även för de som stänger av allt lullull, som jag själv.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kommer bli kul
Samt mod verktyg.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Svårt och förstå vad du skriver Hipshot, din meningsbyggnad är bortom denna värld.

Ser snyggt ut och ger en vibbar direkt till Quake + Unreal, behövs i dessa tider.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ztreek:

Onödig kommentar av er FZ, spelet är menat att köras i 120fps eller högre utan problem då det är ett fast phsaed arena shooter.
Inte meningen att va "crysis 3 arena"

Spelets krav är perfekta.. kunde inte vara bättre, maxar ser spelet ut som ut3 ungefär, fast lite bättre.. det duger
Blir nog ett köp sen när det är ute

Humor: Denied!


signatur
Medlem
Skrivet av adrii:

Svårt och förstå vad du skriver Hipshot, din meningsbyggnad är bortom denna värld.

Ser snyggt ut och ger en vibbar direkt till Quake + Unreal, behövs i dessa tider.

Jag vet, man måste läsa flera ggr!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det enda som är synd med utvecklare av denna typen av spel, är att de ibland inte fattar vad som är snyggt och fult, detta är inte snyggt, det beror inte på någon sorts tekniskt begränsning, utan mer att de har en dålig grafiskt stil.

I andra spel bryr jag mig inte, eftersom då är spelen dåliga med, men om dessa spel hade varit snyggare så hade de kunnat tilltala en större publik och då bli större med. Vilket är bra, även för de som stänger av allt lullull, som jag själv.

Ehm I disagree,
Ser otroligt snygg ut och gillar art-stilen klockrent för denna typ av spel. Snyggt, stilrent utan att vara kluttrigt. Folk är lite bortskämda i dagens spel, detta är knappast "dålig" grafik..

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Hipshot:

Det enda som är synd med utvecklare av denna typen av spel, är att de ibland inte fattar vad som är snyggt och fult, detta är inte snyggt, det beror inte på någon sorts tekniskt begränsning, utan mer att de har en dålig grafiskt stil.

I andra spel bryr jag mig inte, eftersom då är spelen dåliga med, men om dessa spel hade varit snyggare så hade de kunnat tilltala en större publik och då bli större med. Vilket är bra, även för de som stänger av allt lullull, som jag själv.

Ehm I disagree,
Ser otroligt snygg ut och gillar art-stilen klockrent för denna typ av spel. Snyggt, stilrent utan att vara kluttrigt. Folk är lite bortskämda i dagens spel, detta är knappast "dålig" grafik..

Tycker inte vapnena och de elektriska hissarna är särskilt snygga alls.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fov 130 sen sere ut som quake 3 arena

Medlem

Fov 130 sen sere ut som quake 3 arena

1
Skriv svar