Maffig trailer från nya Wolfenstein

Robot
Maffig trailer från nya Wolfenstein

Hakkors på Vita huset och nazistflaggor på månen - den senaste trailern visar vad som hänt om Hitler vunnit kriget.

#wolfenstein-the-new-order


Medlem
Maffig trailer från nya Wolfenstein

Kan dom få in känslan från trailern i spelet kan det bli imponerande. Men jag förblir skeptisk tills dess att man kan testa själv.

Jag undrar om de medvetet valde att lägga upp den på årsdagen för D-Day?

Medlem

Jamen ge hit redan! Kan inte vänta

Medlem

sjukt dåligt författad monolog, är den skriven av en tioåring?
jämför den med monlogen i murdered: soul suspect-trailern. som natt och dag. meeeeen, det blir nog ett köp

Inaktiv

Bilden


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Inaktiv
Skrivet av wiki:

sjukt dåligt författad monolog, är den skriven av en tioåring?
jämför den med monlogen i murdered: soul suspect-trailern. som natt och dag. meeeeen, det blir nog ett köp

Det var inget fel på monologen tyckte jag. Däremot så var vissa av bilderna skrattretande. Dvs Abbey Road-referensen samt månlandningen. Vet att Wolfenstein alltid varit kryddat med en gnutta svart humor, men detta var lite för mycket för att hålla det på seriös nivå.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

FM-guru
F.d. Sisyr

Riktigt fin trailer. Gillar Beatles-bilden.

Skrivet av wiki:

sjukt dåligt författad monolog, är den skriven av en tioåring?
jämför den med monlogen i murdered: soul suspect-trailern. som natt och dag. meeeeen, det blir nog ett köp

Vad var det för grymt med monologen i Murdered-trailern? Generisk till tusen.

Medlem

Tyckte att trailern var kul, men var bara intressant fram tills de började visa gameplay, helt ointressant generiskt fps i mina ögon.

Inaktiv

haha, hatisk man blev mot nazis helt plötsligt.

Bra trailer

Medlem

Tyckte också trailern var grym, fram till gameplayet. Men kan nog bli något endå om storyn är bra ( vilket den troligtivs inte kommer vara )

Medlem

känns som att utvecklarna idag lägger ner 50% på trailer och 50% på spelet, visst från trailern ser det rätt bra ut, men sen när man börjar spela spelet märker man att 50% saknas

Medlem

Hade hellre skjutit kommunister.

Medlem

Jag håller med det vissa skriver, att det verkligen inte utmärker sig det sätt som ett Wolfenstein spel ska göra. Visst, det ser coolt ut och kommer säkert bli bra men de skulle inte ha med ordet "Wolfenstein" i titeln, för ett äkta Wolfensteinspel är det inte. Det är i alla fall min personliga åsikt.

Att det ska vara så svårt att samla ihop de i Nerve Software och Gray Matter Studios för att göra en fortsättning av RtCW...

Medlem

Jag kan rekomendera boken Faderland av Robert Harris medans vi väntar. Ungefär samma förutsättningar som i spelet.

Medlem

Tycker denna påhittade värld verkade mer sympatisk och trevlig än den vi lever i just nu. Kan man byta sida i spelet?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Kommer bli grymt!

Medlem
Skrivet av Securion:

Hade hellre skjutit kommunister.

Kommentera spelet tack. Söker läsare politiska inspel bör de leta någon annanstans.

För övrigt, visst kändes det billigt med några "bildreferenser", men jag blir sugen ändå. Kan bli mysigt att plocka fram ur spelhyllan i höst...


signatur

// P

Medlem
Skrivet av bandite:

Jag kan rekomendera boken Faderland av Robert Harris medans vi väntar. Ungefär samma förutsättningar som i spelet.

Sedan kan man se filmen, "Fatherland" troligtvis en filmatiseringen av boken du beskrev. Halvgammal film med Rutger Hauer i en av huvudrollerna. Utspelas i 60-talets Berlin, Europas huvudstad efter kriget. NU var det länge sedan man såg den men den innehåll små detaljer som var ritkigt sköna. De springer tillexempel förbi en stor bilboard om att The Beatles ska komma förbi och spela. Men de heter inte The Beatles utan Die Beatles

Medlem
Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av bandite:

Jag kan rekomendera boken Faderland av Robert Harris medans vi väntar. Ungefär samma förutsättningar som i spelet.

Sedan kan man se filmen, "Fatherland" troligtvis en filmatiseringen av boken du beskrev. Halvgammal film med Rutger Hauer i en av huvudrollerna. Utspelas i 60-talets Berlin, Europas huvudstad efter kriget. NU var det länge sedan man såg den men den innehåll små detaljer som var ritkigt sköna. De springer tillexempel förbi en stor bilboard om att The Beatles ska komma förbi och spela. Men de heter inte The Beatles utan Die Beatles

Vad jag minns var boken hästlängder bättre än filmen.

Medlem

Gillar såna här "What if?"-storys i spel.

Medlem

jag tycker personligen att det ser väldigt roligt ut och hoppas att (ifall det finns) MP blir lika rolig som i RTCW.

Även vapnen såg lite mysko ut, väldigt spacade. Hellre en nyversion av gamla vapen. Tänkt MP40 med en granatkastare under och lite roliga attachments! Sweet...


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av bandite:
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av bandite:

Jag kan rekomendera boken Faderland av Robert Harris medans vi väntar. Ungefär samma förutsättningar som i spelet.

Sedan kan man se filmen, "Fatherland" troligtvis en filmatiseringen av boken du beskrev. Halvgammal film med Rutger Hauer i en av huvudrollerna. Utspelas i 60-talets Berlin, Europas huvudstad efter kriget. NU var det länge sedan man såg den men den innehåll små detaljer som var ritkigt sköna. De springer tillexempel förbi en stor bilboard om att The Beatles ska komma förbi och spela. Men de heter inte The Beatles utan Die Beatles

Vad jag minns var boken hästlängder bättre än filmen.

Okej, då ska jag nog se till att läsa boken
Tack för tipset.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Tyckte att trailern var kul, men var bara intressant fram tills de började visa gameplay, helt ointressant generiskt fps i mina ögon.

Jag måste nog hålla med, men det blir säkert ett köp ändå, för min del, då jag är ett Wolfenstein-fan.
2009 års release kändes bra i min första playthrough, men senare har jag insett att det inte är så kul. Jag antar att jag hade mina fanboy-glasögon på i början.

Medlem

Kommer inte vara ett generiskt FPS.


signatur

---
Boo!

Jag blir mycket ledsen om detta är ytterligare ett fall av
fantastisk trailer-generiskt FPS-spel.

1
Skriv svar