Fifa 14 – Se spelet i rörelse

Robot
Fifa 14 – Se spelet i rörelse

Ja, det är dags för ännu ett spel i Fifa-serien att förvandla halva Sverige till en soff-Messi.

#fifa-14


Medlem
Fifa 14 – Se spelet i rörelse

Hoppas dom förbättrar manager mode och tar bort de där jäkla "X country asks you to become their manager!!". Kul i början men sedan får man de där meddelandena helaaa tiden vilket är irriterande.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Detta säger knappt något. Jag fintar så gott som aldrig. Jag vill se hur det ser ut när man spelar det på "riktigt".


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tror jag måste spy, eller kontra den här kontamineringen med lite Planescape Torment...

Medlem
Skrivet av kill455:

Hoppas dom förbättrar manager mode och tar bort de där jäkla "X country asks you to become their manager!!". Kul i början men sedan får man de där meddelandena helaaa tiden vilket är irriterande.

Håller med dig till fullo. Finner dessutom inget nöje i åt att vara manager åt något land medan man håller på att fixa med sin klubb. Men det är klart det kommer bli bättre. FIFA är faktiskt ett av de spel som varje gång blir lite lite bättre


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av kill455:

Hoppas dom förbättrar manager mode och tar bort de där jäkla "X country asks you to become their manager!!". Kul i början men sedan får man de där meddelandena helaaa tiden vilket är irriterande.

Håller med dig till fullo. Finner dessutom inget nöje i åt att vara manager åt något land medan man håller på att fixa med sin klubb. Men det är klart det kommer bli bättre. FIFA är faktiskt ett av de spel som varje gång blir lite lite bättre

Därför jag köper varannat år.. För lite för att märkas , om man inte är hardcorespelare

Medlem

Hoppas att man nu kan spela någorlunda bra försvarsspel. AI:n i försvaret har alltid varit dålig i FIFA spel.

Medlem

Tas upp saker som redan finns i spelet... Verkligen nytt. Tråkigt att EA inte får någon konkurrens från t.ex Konami med PES. FIFA må vara uselt men det är fortfarande det bästa på marknaden när det gäller fotbollsspel. Förutom Football Manager men det är en annan genre.

EA lägger inte ner någon tid på FIFA för de vet att de inte behöver, folket köper det ändå, för det finns inget annan val. Tråkigt att det ska behöva vara så.

Inaktiv

Brukar köpa FIFA vartannat år ungefär så 2013(2014) är det nog dags igen Kommer det till PC?

Medlem

Förutom långbollar med utsidan av foten ser jag inget nytt. Totalt intetsägande trailer.

Youtuber

Fifa Patch 14... (Tackar för en gångs skull Origin som kommer rea ut detta vid jul eller nästa sommar)... inget mer förköp oavsett spel för mig...


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av figgehn:

Fifa Patch 14... (Tackar för en gångs skull Origin som kommer rea ut detta vid jul eller nästa sommar)... inget mer förköp oavsett spel för mig...

men pc-versionen kommer inte ha den nya motorn...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag står fast vid min EA-diss och kommer för första gången välja PES i stället

1
Skriv svar