Playstation 4 – så fungerar de sociala funktionerna

Robot
Playstation 4 – så fungerar de sociala funktionerna
Medlem
Playstation 4 – så fungerar de sociala funktionerna

Såg grymt ut

Medlem

De såg ju iallfall inte sjukt påträngande ut, eller lyssnade efter ens röst i vardagsrummet, eller försökte identifiera ens värmesignatur i ansiktet, eller var ett svepskäl för DRM...

Det såg ju rätt frivilligt ut, och helt OK förlagt i bakgrunden.

Sånt uppskattar vi

Medlem

ser ut som att det kan bli roligt att äga ett ps4. DOCK har man knappt några konsol polare så blir det nog rätt ensamt :/

Medlem

Omg vilken lame reklam.

Medlem

Äntligen!


signatur

Meep!

Medlem

Söta tjejer flirtar alltså med en när man spelar playstation online?? Nice!!

Medlem

Tror jag kräks...Avskyr den här typen av reklam, det går inte att låtsas vara vardagligt flamsig så försök inte ens.

Men jag hoppas UIet och OSet och allt smälter ihop bättre den här gången, PS3an må ha ett snyggt och rent gränssnitt men det är helt fruktansvärt opraktiskt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Haha. Sjukt dåliga skådisar. "Se ut som om du häller upp lite juice, typ lite casual sådär ba".

Medlem
Skrivet av Ohlafl:

Haha. Sjukt dåliga skådisar. "Se ut som om du häller upp lite juice, typ lite casual sådär ba".

Kan lika gärna vara dålig regi. Det här är ju ändå reklam som även riktar sig rätt hårt till kids... Då skall det vara övertydligt

Medlem

Hur funkar det här om man inte har playstation+?

Medlem
Skrivet av Thunde:

Hur funkar det här om man inte har playstation+?

Inte alls. Onlinespel kräver +

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Ohlafl:

Haha. Sjukt dåliga skådisar. "Se ut som om du häller upp lite juice, typ lite casual sådär ba".

Kan lika gärna vara dålig regi. Det här är ju ändå reklam som även riktar sig rätt hårt till kids... Då skall det vara övertydligt

Säkerligen, men bara för att något ska vara övertydligt behöver det inte vara dåligt, Pixar tillexempel; barn är inte så dumma som du tror.

Inaktiv
Skrivet av Hondulu:

Söta tjejer flirtar alltså med en när man spelar playstation online?? Nice!!

Skrivet av Thunde:

Hur funkar det här om man inte har playstation+?

Utan PlayStation Plus får man inga söta tjejer.

Medlem
Skrivet av Ohlafl:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Ohlafl:

Haha. Sjukt dåliga skådisar. "Se ut som om du häller upp lite juice, typ lite casual sådär ba".

Kan lika gärna vara dålig regi. Det här är ju ändå reklam som även riktar sig rätt hårt till kids... Då skall det vara övertydligt

Säkerligen, men bara för att något ska vara övertydligt behöver det inte vara dåligt, Pixar tillexempel; barn är inte så dumma som du tror.

Nej men briljansen med Pixar är ju just deras subtilitet i relation till detta. Barn förstår inte Pixar-filmer. De förstår storyn men så finns det väldigt mycket djup som gör att till och med vuxna människor sitter och gråter för ett par stackars plastleksaker.

Med det sagt, var detta inte en bra reklam. Men förstår nog varför den är som den är.

Medlem

oj skulle kanske läst detta innan jag kommenterade plus kravet innan ^^. Är fortfarande emot det men får väl köpa ps4 då. Här sony, mina pengar

Inaktiv

Mysigt, däremot ett stort problem, att chatta med en gamepad.

Har försökt och det går ju bara inte.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Mysigt, däremot ett stort problem, att chatta med en gamepad.

Har försökt och det går ju bara inte.

Ja tänk om dom för en gångs skull kunde göra ett fullt fungerande tangentbord till konsol!

Medlem

Nästan alla bluetooth t-bord funkar till PS3, vill man chatta med text så är det inte svårare än att köpa ett sådant

Medlem
Skrivet av DragonPuffer:

Nästan alla bluetooth t-bord funkar till PS3, vill man chatta med text så är det inte svårare än att köpa ett sådant

Mus också?

Inaktiv
Skrivet av Deli:
Skrivet av DragonPuffer:

Nästan alla bluetooth t-bord funkar till PS3, vill man chatta med text så är det inte svårare än att köpa ett sådant

Mus också?

Ps4a med?

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Deli:
Skrivet av DragonPuffer:

Nästan alla bluetooth t-bord funkar till PS3, vill man chatta med text så är det inte svårare än att köpa ett sådant

Mus också?

Ps4a med?

Mus ser jag ingen anledning till, inte när det gäller chattfunktioner iallafall.

PS4, det tror jag garanterat.

För att klargöra, jag pratar inte om stöd för spel. Jag pratar om att skriva med t-bord på konsoll

1
Skriv svar