Mario Kart 8 släpps i vår till Wii U

Robot
Mario Kart 8 släpps i vår till Wii U

Nintendo bekräftar Mario Kart 8 till Wii U. I vår kommer du köra på väggarna – och inte bara vägarna.

#mario-kart-8


Skribent
Mario Kart 8 släpps i vår till Wii U

MEN JA!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tråkigt att de har gjort som i Wii-versionen som var mycket sämre än Double Dash

Medlem
Skrivet av naess91:

Tråkigt att de har gjort som i Wii-versionen som var mycket sämre än Double Dash

Själv tycker jag dock att Wii versionen var bättre än double dash, och bara verkar vara förbättrad i detta med att ge fler element att åka i/på.. lite mer åt diddy kong racing med luft/mark/vatten racing, men fortfarande vara det Mario Kart som man lite förväntar sig att det ska vara.

Tyckte det hela bara var bättre än de 2 föregångarna på GC och Wii.

Medlem

Är de redan uppe i nummer 8? Herre jösses.

Tacka vet jag Super Mario Kart till Snes. Det var tider det.

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Är de redan uppe i nummer 8? Herre jösses.

Tacka vet jag Super Mario Kart till Snes. Det var tider det.

De räknar ju även spelen till Advanced och DS/3DS så det är väl inte så konstigt.
1 till varje konsol.
Snes
N64
Advanced
GC
DS
Wii
3DS
Wii U

Medlem

Usch va mycket som ser skräp ut från Nintendo just nu. Blev inte direkt pepp av mario kart 8 heller...

Ni är alla härmed utmanade på ett race!

Någon gång i alla fall. Det står "Olander" skrivet på detta blåa skal. Vad kan det betyda?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ja.. jag hoppas bara att min Wii U kommer överleva allt damm den verkar få fortsätta samla på sig i ett antal månader framöver. För mycket spel 2013 verkar det ju inte bli.
Donkey Kong och sedan inget speciellt tills i december. Eller jo.. ducktales o musse pigg: castle of illusion blir det ju också. 3 spel på 6-7 månader räcker inte. Och de 3djepart spel som kommer i år är alla multiplattform och där kommer säkerligen inte nintendo att få många nya konsoler sålda tyvärr.

Medlem

Ser ju grymt ut Till våren är ju en bit dock....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar