Singularity visar upp sig

Robot
Medlem
Singularity visar upp sig

påminer om Gravity gun från HL2, vilket enligt mig inte är ngt problem då jag älskar att döda zombies med såg blad sakerna


signatur

Rwa?

Medlem

Haha galet, tyckte inte spelet såg så intressant ut tidigare. Men detta börjar likna något jag vill spela

Medlem

Håller med crumm. Börjar bli väldigt intressant faktiskt. Kan detta bli ravens första riktigt bra spel på länge? Hoppas.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Känns som en blandning av half-life 2 och bioshock. Kan bli bra!

Medlem

Varför försöker det sälja sitt spel med att visa saker som man kunnat göra i flera år fast försämrad?

Medlem

Ge det ett försök lär jag nog ändå göra.

Medlem

Såg lite långsamt ut, men eftersom han bryter på ryska så blir det kanske ett köp. P:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av MR KING:

Varför försöker det sälja sitt spel med att visa saker som man kunnat göra i flera år fast försämrad?

Ehhh?
Har du spelat Singularity än lr?....

Ser rätt nice ut, Wolfenstein aktigt , me likes!

Inaktiv

Det där väckte stort intresse, blir nog ett köp.

Medlem

Väldigt likt Timeshift tycker jag! Men det är ju positivt det!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Jag kommer pröva, får se om det är bra. Gimme' a good demo and I'm yours. ^__^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar