Knights of Pen and Paper finns ute nu!

Robot
Knights of Pen and Paper finns ute nu!

Rolig film, extremt mycket meta och rollspel. Ja, du borde läsa nyheten.

#paradox-interactive, #knights-of-pen-and-paper-1-edition


Medlem
Knights of Pen and Paper finns ute nu!

Störtskönt lir..!

Medlem

STOR VARNING GÄLLANDE DETTA SPEL!

Det är mer eller mindre än ren och skär port från ios versionen vilket innebär att det finns en cash shop där du använder riktiga pengar för att få guld i spelet.

Det innebär också att spelet är i grund designat för en cash shop och även om du klarar dig utan att köpa guld för riktiga pengar så finns det hela tiden inbäddat i gameplayet.

Dåligt att ni på FZ inte uppmärksammat detta speciellt också hur steam och andra digitala affärer inte uppmärksammat denna infon vilket lett till flera krav på refunds och allmänt stort drama.

Skribent
Skrivet av Cane:

STOR VARNING GÄLLANDE DETTA SPEL!

Det är mer eller mindre än ren och skär port från ios versionen vilket innebär att det finns en cash shop där du använder riktiga pengar för att få guld i spelet.

Det innebär också att spelet är i grund designat för en cash shop och även om du klarar dig utan att köpa guld för riktiga pengar så finns det hela tiden inbäddat i gameplayet.

Dåligt att ni på FZ inte uppmärksammat detta speciellt också hur steam och andra digitala affärer inte uppmärksammat denna infon vilket lett till flera krav på refunds och allmänt stort drama.

Vi kan tyvärr inte följa upp varenda spel som släpps.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Cane:

STOR VARNING GÄLLANDE DETTA SPEL!

Det är mer eller mindre än ren och skär port från ios versionen vilket innebär att det finns en cash shop där du använder riktiga pengar för att få guld i spelet.

Det innebär också att spelet är i grund designat för en cash shop och även om du klarar dig utan att köpa guld för riktiga pengar så finns det hela tiden inbäddat i gameplayet.

Dåligt att ni på FZ inte uppmärksammat detta speciellt också hur steam och andra digitala affärer inte uppmärksammat denna infon vilket lett till flera krav på refunds och allmänt stort drama.

Den enda anlednigen jag någonsin skulle kunna tänka mig att köpa guld i detta spel framför att spela fram det (som går jätte fort ifall du vet vart man skall gå.) är jusst blacksmithen för att det skall gå fortare. (spelat android verisonen bara)

Stört skönt lir att ha tex på plattan breve datorn och spela när det är väntetider och annat stuff som bara är segt


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av Cane:

STOR VARNING GÄLLANDE DETTA SPEL!

Det är mer eller mindre än ren och skär port från ios versionen vilket innebär att det finns en cash shop där du använder riktiga pengar för att få guld i spelet.

Det innebär också att spelet är i grund designat för en cash shop och även om du klarar dig utan att köpa guld för riktiga pengar så finns det hela tiden inbäddat i gameplayet.

Dåligt att ni på FZ inte uppmärksammat detta speciellt också hur steam och andra digitala affärer inte uppmärksammat denna infon vilket lett till flera krav på refunds och allmänt stort drama.

Var själv väldigt pessimistisk gentemot detta så jag tankade seplet först, det fanns knappt någon anledning till att köpa guld så efter 30 min spelandes köpte jag spelet.

Råder alla som tvekar på att skaffa spelet just för guld shoppen, köp spelet!

phi
Medlem

När arlanda var mitt andra hem för ett tag sen så la jag ner pinsamt många timmar på det spelet. Utan att köpa guld en enda gång.

Kan i alla fall varmt rekommendera iOS- och android-versionen.

Medlem

Kände aldrig behov av att köpa nåt för riktiga pengar i Android versionen, och kände inte heller att det trycktes upp i ansiktet på mig (faktum är att efter att ha sett att man kunde göra det första gången, tog det inte lång tid för att glömma att möjligheten fanns. Inte för att jag skulle göra det men ändå). Grunddesignat för att man ska använda cash shop my arse..

Medlem

Kan bara hålla med ovanstående kommentatorer, i att jag aldrig kände mig på något sätt tvingad att köpa guld. (Har Android-verren till min Nexus-platta)

Har spelat många spel som verkligen trycker upp mikrotransaktioner i ansiktet på en med väldigt fula metoder, men det är absolut inget som stämmer in på det här spelet. Går alldeles utmärkt att köra utan att lägga ner ett extra öre.

Mycket bra spel!

Medlem

Avklarat och rundspelat utan att spendera en krona i shoppen. Kul som fan och spelet rekommenderas varmt. Även om det gör sig bättre på en telefon än på en speldator.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Trevligt var också att vi som redan köpt spelet till mobil fick uppdateringen till +1 helt gratis.

Medlem

Charmigt som få men håller med föregående talare. Gör sig bättre på bärbar enhet. Har inte spenderat en krona hittills utöver själva spelköpet och behöver inte göra det heller.

1
Skriv svar