Black Ops II – Film från Vengeance-dlc

Robot
Black Ops II – Film från Vengeance-dlc

Dags att förbereda dig mentalt inför släppet den 2 juli.

#call-of-duty-black-ops-ii


Medlem
Black Ops II – Film från Vengeance-dlc

Jag har ett Season Pass men har ännu inte laddat ber det senaste DLC'et som kom.
Titanfall dödade det sista lilla intresse som fanns för cod. Men jag tänker vänta tills Respawn går multiformat för det är inte tillräckligt för att köpa en Xbone.

Medlem

2 Juli fyller jag år.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag går alltid in på CoD nyheterna även om jag inte är intresserad, bara för att se på skitstormen

Inaktiv

NU KÖR VI!!!

Inaktiv

Ingen Peter Stormare? =<

Medlem

Uplink? Exakt samma layout som i Blops 1, fast den hette något annat har jag för mig (?) Visst de har gjort det mer futuristisk/modernt.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Uplink? Exakt samma layout som i Blops 1, fast den hette något annat har jag för mig (?) Visst de har gjort det mer futuristisk/modernt.

Du tänker på Summit

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Uplink? Exakt samma layout som i Blops 1, fast den hette något annat har jag för mig (?) Visst de har gjort det mer futuristisk/modernt.

Ja, Vahn berättar det i videon. Bra jobbat.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

det är inte bara uplink som är förnyad av en gammal bana.
har spelat cove och detour innan också men kommer inte ihåg från vilket av spelen dom är med i, det är bara rush som jag inte känner igen.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jonrei:

Uplink? Exakt samma layout som i Blops 1, fast den hette något annat har jag för mig (?) Visst de har gjort det mer futuristisk/modernt.

Ja, Vahn berättar det i videon. Bra jobbat.

Jag må ha varit trött när jag kollade videon... Men behöver fan inte vara en douche för det, eller? Så ursäkta mig för att jag inte hängde med ers höghet...

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jonrei:

Uplink? Exakt samma layout som i Blops 1, fast den hette något annat har jag för mig (?) Visst de har gjort det mer futuristisk/modernt.

Ja, Vahn berättar det i videon. Bra jobbat.

Sluta vara så petig herrn, barnrumpefasoner!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Som vanligt då Kötta på Zombies haha, ända anledningen jag köper varje DLC, de o att supporta de som skapar dem :D!

1
Skriv svar