Sony tänker visa upp fler PS4-spel på Gamescom

Robot
Sony tänker visa upp fler PS4-spel på Gamescom

Det kan vara en bra idé att ta en paus från solandet i augusti om du gillar spel.

#sony


Medlem
Sony tänker visa upp fler PS4-spel på Gamescom

Hoppas att Naughty Dog visar något nytt till PS4

Medlem
Skrivet av MirakelMannen:

Hoppas att Naughty Dog visar något nytt till PS4

Bara för nostalgins skull så borde Naughty Dog och Insomniac göra varsitt next gen Crash Bandicoot respektive Spyro the Dragon till ps4.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Sa han verkligen "Gamescome" ???

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av MirakelMannen:

Hoppas att Naughty Dog visar något nytt till PS4

Bara för nostalgins skull så borde Naughty Dog och Insomniac göra varsitt next gen Crash Bandicoot respektive Spyro the Dragon till ps4.

Har för mig att jag läste att tyvärr ingen av dem äger licenserna för något av spelen..


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av Aléa:
Skrivet av Javas:
Skrivet av MirakelMannen:

Hoppas att Naughty Dog visar något nytt till PS4

Bara för nostalgins skull så borde Naughty Dog och Insomniac göra varsitt next gen Crash Bandicoot respektive Spyro the Dragon till ps4.

Har för mig att jag läste att tyvärr ingen av dem äger licenserna för något av spelen..

Mycket riktigt.
Frågane om Insomniac verkligen släpper något nytt exklusivt för Sony, då de är loss nu. Vem vet, floppen med Fuse kanske får dem i andra tankar. Frågan är ju hur sugna Sony är på ett nytt samarbete efter det.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av MirakelMannen:

Hoppas att Naughty Dog visar något nytt till PS4

Bara för nostalgins skull så borde Naughty Dog och Insomniac göra varsitt next gen Crash Bandicoot respektive Spyro the Dragon till ps4.

Hade varit guld


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ps4 är guld! <3

Medlem

Jag förväntar mig att något spel hit och dit kommer vara relativt ointressant, något gimmicky, men hoppas på något väldigt tilltalande.

Skrivet av chrille_1994:

Ps4 är guld! &lt;3

Svart guld.

Medlem
Skrivet av chrille_1994:

Ps4 är guld! &lt;3

Tycker nog att båda nextgen konsolerna ser lovade ut för oss spelare. Tråkigt bara med exklusiva spel båda konsolerna skulle få samma ut bud.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar