American McGee gör ny Kickstarter

Robot
American McGee gör ny Kickstarter

Söker privatfinansiärer till OZombie - hans förvridna tolkning av Trollkarlen från Oz.

#nyhetstips


Medlem
American McGee gör ny Kickstarter

Singleplayer OCH mmo? Guilds? Pvp? *förvirrad*

Vill veta mer innan jag supportar kickstarterkampanjen.

Medlem

Blir att hålla ögonen på detta helt enkelt, se vad det förvandlas till

Medlem

Snälla, sloppa MMO ideén, komemr bara ta tid från sp upplevelsen.


signatur

Rwa?

Medlem

Ser tyvärr inte hur detta skulle kunna vara bättre än Alice IP:et.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Ser tyvärr inte hur detta skulle kunna vara bättre än Alice IP:et.

Det måste inte vara bättre, bara annorlunda. Alice spelen var bra, men låt det gå några år innan 3:an kommer ut, annars lär det bli för likt 2:an, variation är bra.


signatur

Rwa?

Medlem

Verkar otroligt intressant, men tänker vänta ett tag tills fler uppdateringar kommit om hur spelet är tänkt att bli innan jag backar det.

Orkade inte se det pga. tramsig presentation, men AM brukar alltid leverera bra spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Orkade inte se det pga. tramsig presentation, men AM brukar alltid leverera bra spel.

Håller med, aningen tramsig för att vara snäll men spelen brukar leverera med stort L imo så jag backar detta garanterat. Gillar hans skruvade sinne.


signatur

äldre än dig!

MEG
Medlem

Whow, snacka om bra grafik, skit också ser nästan verkligt ut. Det måste vara Xbon one exlusivt


signatur

Death is only the beginning

Skrivet av Nightportier:
Skrivet av walter_iego:

Orkade inte se det pga. tramsig presentation, men AM brukar alltid leverera bra spel.

Håller med, aningen tramsig för att vara snäll men spelen brukar leverera med stort L imo så jag backar detta garanterat. Gillar hans skruvade sinne.

Om du inte har spelat "Alice: Madness Returns", så rekommenderar jag det starkt. Ett av de bästa spelen jag spelat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av walter_iego:

Orkade inte se det pga. tramsig presentation, men AM brukar alltid leverera bra spel.

Håller med, aningen tramsig för att vara snäll men spelen brukar leverera med stort L imo så jag backar detta garanterat. Gillar hans skruvade sinne.

Om du inte har spelat "Alice: Madness Returns", så rekommenderar jag det starkt. Ett av de bästa spelen jag spelat.

Spelat igenom spelet 3ggr, köpt artworken och tatuerat full sleve på höger arm med concept bilder så ja, gillar det också


signatur

äldre än dig!

Skrivet av Nightportier:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av walter_iego:

Orkade inte se det pga. tramsig presentation, men AM brukar alltid leverera bra spel.

Håller med, aningen tramsig för att vara snäll men spelen brukar leverera med stort L imo så jag backar detta garanterat. Gillar hans skruvade sinne.

Om du inte har spelat "Alice: Madness Returns", så rekommenderar jag det starkt. Ett av de bästa spelen jag spelat.

Spelat igenom spelet 3ggr, köpt artworken och tatuerat full sleve på höger arm med concept bilder så ja, gillar det också

Jäklar, det kallar jag engagemang


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av walter_iego:

Orkade inte se det pga. tramsig presentation, men AM brukar alltid leverera bra spel.

Håller med, aningen tramsig för att vara snäll men spelen brukar leverera med stort L imo så jag backar detta garanterat. Gillar hans skruvade sinne.

Om du inte har spelat "Alice: Madness Returns", så rekommenderar jag det starkt. Ett av de bästa spelen jag spelat.

Spelat igenom spelet 3ggr, köpt artworken och tatuerat full sleve på höger arm med concept bilder så ja, gillar det också

Jäklar, det kallar jag engagemang

Fastnade totalt för den bisarra tonen och den asiatiska versionen av surrealism, bara att det tog dem nästan 2 år att förstå vad det är säger en del om arbetet bakom.


signatur

äldre än dig!

1
Skriv svar