Story-dlc till Aliens: Colonial Marines

Robot
Story-dlc till Aliens: Colonial Marines

En läckt lista med Playstation-trophies avslöjar en ny kampanj till hårt ansatta Aliens: Colonial Marines.

#aliens-colonial-marines, #gearbox-software, #sega


Medlem
Story-dlc till Aliens: Colonial Marines

Undrar om Sega får rekordet i lägst antal sålda DLC

Medlem

Förut så gjorde man en expansion om spelet sålde bra, t ex till Civilization. Men i dessa tider så gör man ju alltid DLCt innan man börjar utveckla själva spelet, så då kan man lika gärna släppa det även om det inte finns någon marknad...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag spottar på det här


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Jag har inte testat det här spelet, var sugen innan man hörde allt dåligt om det. Är det verkligen så dåligt?

Skribent

Dag ett!

Eller nej.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag har inte testat det här spelet, var sugen innan man hörde allt dåligt om det. Är det verkligen så dåligt?

Svar: Ja. Undvik, undvik, undvik.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Dom som köpte spelet, och sen även köper DLC måste antingen vara katastrofalt lättlurade och ha väldigt dålig smak (japp hurr durr det är jag som avgör det), eller fundamentalistiska fanboys av Aliens.

Att dom förstörde ett spel med Alien colonial co-op gör mig förtvivlad, hur är det ens möjligt...

Trams.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men så bra, ett DLC! Precis vad spelet behövde!

Skrivet av Jonlissla:

Men så bra, ett DLC! Precis vad spelet behövde!

Haha, ja precis, det behövde inget annat alls


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag har inte testat det här spelet, var sugen innan man hörde allt dåligt om det. Är det verkligen så dåligt?

RUUUUUUUUN RUN FOR YOUR FUCKING LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det kom väl en rätt väl tilltagen (smått gigantisk) patch om jag förstått saken rätt? Någon som testat det sedan dess som vet om detta innebar någon förbättring i något avseende? (Hoppas ju fortfarande på att detta kanske kan vara värt att plocka upp ur rea-korgen vid lämpligt tillfälle i framtiden.)

Medlem

Har aldrigt varit särskilt förtjust i Sega.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av NisseHult:

Det kom väl en rätt väl tilltagen (smått gigantisk) patch om jag förstått saken rätt? Någon som testat det sedan dess som vet om detta innebar någon förbättring i något avseende? (Hoppas ju fortfarande på att detta kanske kan vara värt att plocka upp ur rea-korgen vid lämpligt tillfälle i framtiden.)

kommer aldrig vara värt o spela det inte ens om du får tag i det gratis, bortkastad tid och ja jag har klarat det.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag har inte testat det här spelet, var sugen innan man hörde allt dåligt om det. Är det verkligen så dåligt?

Jag tappade spelsuget i två månader efter jag spelade ut det här skitspelet + några timmar medioker multiplayer...


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hudson: That's it man, game over man, game over! What the fuck are we gonna do now? What are we gonna do?

Burke: Maybe we could build a fire, sing a couple of songs, huh? Why don't we try that?

Medlem
Skrivet av Aresz:

Dom som köpte spelet, och sen även köper DLC måste antingen vara katastrofalt lättlurade och ha väldigt dålig smak (japp hurr durr det är jag som avgör det), eller fundamentalistiska fanboys av Aliens.

Att dom förstörde ett spel med Alien colonial co-op gör mig förtvivlad, hur är det ens möjligt...

Jag är ett stort fan av Aliens (filmen) och ingår nog i en av dina kategorier och har haft kul med spelet trots bristerna.

1
Skriv svar