Mer av allt i ny film från Payday 2

Robot
Inaktiv
Mer av allt i ny film från Payday 2

Trevligt ultravåld men arkadkänslan verkar för påtaglig. Hade varit bättre med ett inverterat Swat3/4 koncept. Inget köp.

Medlem

Bankrånarsimulator, skrattbart.

Dock ett bra arkadspel!

Medlem
Medlem
Skrivet av General Failure:

Trevligt ultravåld men arkadkänslan verkar för påtaglig. Hade varit bättre med ett inverterat Swat3/4 koncept. Inget köp.

Takedown

Medlem

Håller med er i kommentarerna ovan. Det man söker är möjligheten att lyckas med ett rån ala helikopterrånet i sverige. Ingen kommer till skada utan du kommer bara undan med pengarna, kanske till och med att man kan välja att hålla i en replika istället för ett riktigt vapen.
Ett spel där man bara springer och skjuter folk har vi så många andra spel av, de pratar om att möjligheten finns men hur pass mycket kan man planera?

Medlem

Jag tycker att det ser fånigt ut att poliserna dör på något skott men att man själv kan ta emot en hel skur utav kulor. Finns det inget hardcore mode där man dör utav någon enstaka kula så ser jag inte meningen med spelet..

Detta skulle dock vara skoj om det fungerade ungefär som Counter-Strike1.6.. 1 lag ska in och borra upp ett utav de valv som finns i byggnaden medan det andra laget ska försvara

Medlem

Jo det finns hardcore mode, filmen verkar utspela sig på easy.
Det går att smyga sig igenom hela banor och planera.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Jag tycker att det ser fånigt ut att poliserna dör på något skott men att man själv kan ta emot en hel skur utav kulor. Finns det inget hardcore mode där man dör utav någon enstaka kula så ser jag inte meningen med spelet..

Detta skulle dock vara skoj om det fungerade ungefär som Counter-Strike1.6.. 1 lag ska in och borra upp ett utav de valv som finns i byggnaden medan det andra laget ska försvara

aka "Overkill" finns för detta.

simulator var allt att ta i mene gosh detta kommer bli så kul!

edit på det hela, Surgeon simulator är väl inte heller någon simulator men tydligen är kraven inte så höga för att kalla det "simulator"

1
Skriv svar