Mark Cerny snackar om Knack

Robot
Medlem
Mark Cerny snackar om Knack

tycker faktiskt att knack ser ut som det mest intressanta next-genspelet

Medlem

Verkar ju rätt väg att gå att man tänker på att handkontrollen skall vara anpassad för spelarnas ålder och svårighetsgrad kan anpassas ordentligt. Hur bra spelet blir är ju svårt att veta än. Men ett familjespel för alla åldrar verkar det ju vara.

Medlem

Jag förstår verkligen inte hypen kring Knack. Det ser ut som vilket plattformsspel som helst (gameplay).
Partikeleffekterna är snygga, men jag tror man kommer tröttna grymt snabbt.

Men jag är inte omöjlig att övertala. Vad är det NI tycker verkar så lovande med Knack?

Medlem

Tråkig video, men Knack verkar skoj vad man sett tidigare.

Medlem

Ser ut att vara roligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Jag förstår verkligen inte hypen kring Knack. Det ser ut som vilket plattformsspel som helst (gameplay).
Partikeleffekterna är snygga, men jag tror man kommer tröttna grymt snabbt.

Men jag är inte omöjlig att övertala. Vad är det NI tycker verkar så lovande med Knack?

först och främst är det just det som jag tycker ser bra ut, att det ser ut som ett plattformsspel "för hela familjen" och inte ytterligare en FPS där man ska jaga terrorister eller extremister. det ser ut som ett av de få spelen som faktiskt har lite fantasifull design. visst finns det ett gäng indiespel som gör det också, men i ett spelklimat som mest domineras av mörka framtidsdystopier och brungröna militärspel av varierande kvalitet känns Knack faktiskt som en frisk fläkt (vi får väl se när det kommer ut).

1
Skriv svar