Robot
NHL 14

Ännu ett år. Ännu ett NHL. Men i årets upplaga bjuds vi på en uppsjö nyheter och bättre tacklingar än någonsin. Så FZ tror att NHL 14 kan bli relevant, trots allt.

#nhl-14, #ea, #mike-tysons-punsch-out


Medlem
NHL 14

ooo ea each year you manage to take my money ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ett av dom få spelen man fortfarande spelar med kompisarna så ett köp blir det alldeles säkert.
vet inte om dom har det i dom sista spelen men jag saknar verkligen möjligheten att bli utagen till sitt landslag för spel i vm och os i karriär läget.

Medlem

Det är fasen inte billigt å vara både FIFA och NHL entusiast!

Medlem

Inte till ps4 & Xbox One?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Inte till ps4 & Xbox One?

Spelet släpps innan nästa generations konsoler kommer ut. I PS4 verkar det finnas en emulator som gör spelet bakåtkompatibelt. Så det går nog att spela även på PS4. Xbox One vet jag dock inte.

Medlem

När man löst förra årets problem, tillkommer istället nya som de måste fixa nästa år....eller?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Är det så dåliga ljud när det är slagsmål? Som något Dead or Alive-spel?

Älskar stjärnikonerna, oh my. NHL 94 var nog det första spelet som gjorde att jag satte klockan så jag hann med några matcher innan skolan började.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Kommer det inte på PC så blir det inget köp.

Medlem

Varför de ska vara så kinkiga att göra en port till PC är för mig en gåta. Fromsoft gjorde det med Dark Souls och blev glada när de fick en rejäl vinst med minimal ekonomisk ansträngning.
Gör en port och se till att få en enda sak rätt från börja: stöd för alla möjliga upplösningar. Sälj sen på PC till lägre pris och voila: extra pengar.

Medlem

94a kom väll mutant hockey också . Hoppas de slänger med en nyversion av det spelet med i så fall blir det ett givet köp.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

NHL94 vilka minnen top of the line i 16bit eran, dom senare versionerna iaf till Super nintendo som jag spelade var inte alls samma, nån årgång var helt buggad också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Varför de ska vara så kinkiga att göra en port till PC är för mig en gåta. Fromsoft gjorde det med Dark Souls och blev glada när de fick en rejäl vinst med minimal ekonomisk ansträngning.
Gör en port och se till att få en enda sak rätt från börja: stöd för alla möjliga upplösningar. Sälj sen på PC till lägre pris och voila: extra pengar.

Hade EA tjänat pengar på detta gissar jag dom hade gjort det.

1
Skriv svar