Äckligt och gulligt – De två sista raserna i Wildstar

Robot
Äckligt och gulligt – De två sista raserna i Wildstar
Medlem
Äckligt och gulligt – De två sista raserna i Wildstar

Fasen va jag längtar till detta spelet av någon anledning.

Skribent
Skrivet av Odee:

Fasen va jag längtar till detta spelet av någon anledning.

Det verkar vara väldigt slipat, och jag får känslan av att utvecklarna verkligen vet vad de håller på med. *Håller tummarna att spelet kommer i år*

För övrigt kommer jag rulla en Chua Esper med Settler som path.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Kommer helt klart bli en Chua som ras men vill gärna veta vad de sista 2 klasserna blir, än så länge ser de nuvarande klasserna inte så tilltalande ut
Spelet i sig självt ser riktigt nice ut, får bara hoppas att det inte blir för många settlers så att man själv blir en myra i en myrstack

Medlem

Kanske jag äntligen får spela Techis, fast i Wildstar istället.

Medlem

Det det skulle varit tvärtom, Chua till Exiles och Mordesh till Dominion...


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Skrivet av Quid:

Det det skulle varit tvärtom, Chua till Exiles och Mordesh till Dominion...

Absolut inte, det här ger ju en bra blandning alternativ till dom båda sidorna.

Skribent
Skrivet av MrPeters:

Kommer helt klart bli en Chua som ras men vill gärna veta vad de sista 2 klasserna blir, än så länge ser de nuvarande klasserna inte så tilltalande ut
Spelet i sig självt ser riktigt nice ut, får bara hoppas att det inte blir för många settlers så att man själv blir en myra i en myrstack

Det ryktas att de två sista klasserna är medic och engineer.

Jag gissar att settler kommer vara spelets minst populära path. Tror framförallt explorer och soldier kommer locka många från "den stora massan".


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Förvånad att ingen av moraltanterna kommenterat på filmen angående den söta tjejen med bröst vars omkrets är 4 gånger större än hennes midja.

I övrigt kommer det bli roligt att få se hur spelet kommer bli. Vi alla vet hur svårt det är att göra ett MMO och hittils är det bara Blizzard (WoW) och Perfect World (PW) som lyckats behålla miljontals spelare över några år.

Vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa för det behövs lite fler roliga spel i MMO världen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

Förvånad att ingen av moraltanterna kommenterat på filmen angående den söta tjejen med bröst vars omkrets är 4 gånger större än hennes midja.

Du kommentera det precis, så nu kanske dom hittar hit. Bra jobbat.

Medlem
Skrivet av fall:
Skrivet av marcus8958:

Förvånad att ingen av moraltanterna kommenterat på filmen angående den söta tjejen med bröst vars omkrets är 4 gånger större än hennes midja.

Du kommentera det precis, så nu kanske dom hittar hit. Bra jobbat.

Jag kan ju inte vara självisk, måste ju ge Arnroth något att skriva en krönika om.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Har dom pratat betalmodell ännu?

Skribent
Skrivet av Floppydick:

Har dom pratat betalmodell ännu?

Blir någon slags "hybridmodell". Mer än så vet vi inte än.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Skönt ett populärt spel för 13 åringar, så man slipper de flesta på andra online-spel.

Medlem

Är det bara jag som tycker spelet känns lite "platt"? Grafiken och stämningen i deras filmer lyser inte igenom i gameplayen, vad tycker ni?

Jag vill gärna se fram emot Wildstar, men efter att ha sett denna gameplay blev jag lite besviken. Känns inte längre som ett spel som ska släppas 2013

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Skönt ett populärt spel för 13 åringar, så man slipper de flesta på andra online-spel.

Ja verkligen, det ska ju va vuxna, tuffa, realistiska spel man sitter och spelar vid en dator när man är förbi tonåren.. Eller ?

Jag är 30+ och ser fram emot Wildstar, Kommer nog för mig bli det spelet som man kan logga in o köra lite när man har tid över.


signatur
Medlem

gillar verkligen tjejen asså, så hiimla fiin! :>

Medlem

Den där hillbilly-tjejen är så jävla gullig.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

I övrigt kommer det bli roligt att få se hur spelet kommer bli. Vi alla vet hur svårt det är att göra ett MMO och hittils är det bara Blizzard (WoW) och Perfect World (PW) som lyckats behålla miljontals spelare över några år.
.

Runes of magic då?

Innan dom bytte till sämre f2p modell så hade dom nog gode många miljoner i några år.

Medlem

jag är sugen på testa detta, är det open beta just nu?
följt det från och till, men aldrig testat det.

Hur ligger det till just nu?

Medlem
Skrivet av Dicez:
Skrivet av marcus8958:

I övrigt kommer det bli roligt att få se hur spelet kommer bli. Vi alla vet hur svårt det är att göra ett MMO och hittils är det bara Blizzard (WoW) och Perfect World (PW) som lyckats behålla miljontals spelare över några år.
.

Runes of magic då?

Innan dom bytte till sämre f2p modell så hade dom nog gode många miljoner i några år.

Det kan hända. Inte så insatt i Runes of Magic så vet inte hur det ligger till.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vithåriga snubben är ju bara för skön, imho


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Det är antingen The Elder Scrolls eller Wildstar som gäller!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Det är antingen The Elder Scrolls eller Wildstar som gäller!

Samma för mig vettifan vilket som passar mig bäst, vill ha mycket saker och ett svårt spel men samtidigt lätt och simpelt i grunden.

mycket pve och pvp där det inte är faceroll på pappert ser ESO bättre ut men frågan är lyckas dom leverera?

Medlem

Sjukt sugen på Wildstar faktiskt, kan bara hoppas att det lever upp till all hype nu som bildas med dessa underbara videos :D.

Tycker grafiken i spelet verkar riktigt bra och trevlig och inte så mörk å tråkig som i vissa MMO's.

Är det inte Christoph Waltz som gör rösten till gubben med vit hår?

Inaktiv
Skrivet av FuzioN:

mycket pve och pvp där det inte är faceroll på pappert ser ESO bättre ut men frågan är lyckas dom leverera?

ESO har enormt mycket mer resurser bakom sig än Wildstar, men det hjälper inte alltid. SWTOR visar att pengar inte alltid gör en toppen slutprodukt. (SWTOR har väl växt till sig och blivit bra mycket bättre på senare tid)

Medlem
Skrivet av Javas:

Det är antingen The Elder Scrolls eller Wildstar som gäller!

Inte Archeage sandbox mmo? Tycker det verkar mest intressant för det är som en blanding mellan sims och world of warcraft. Man kan göra vad man vill och döda monster.

Det är vad Darkfail skulle vara.

http://archeagesource.com/topic/1804-56kphone-warningpersonal...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

Inte Archeage sandbox mmo? Tycker det verkar mest intressant för det är som en blanding mellan sims och world of warcraft. Man kan göra vad man vill och döda monster.

Tror mer på Everquest Next när det gäller sandbox MMO som är kommande. Ska presenteras 2:a augusti, så vi får veta mer om det väldigt snart.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av MrPeters:

Kommer helt klart bli en Chua som ras men vill gärna veta vad de sista 2 klasserna blir, än så länge ser de nuvarande klasserna inte så tilltalande ut
Spelet i sig självt ser riktigt nice ut, får bara hoppas att det inte blir för många settlers så att man själv blir en myra i en myrstack

Det ryktas att de två sista klasserna är medic och engineer.

Jag gissar att settler kommer vara spelets minst populära path. Tror framförallt explorer och soldier kommer locka många från "den stora massan".

Hade släppt förhoppningarna om en Engineer klass då Settler redan finns som en path, men om det ryktas om en så hoppas jag som f*n på det, alltid spelat Engineer klasser

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av FuzioN:

mycket pve och pvp där det inte är faceroll på pappert ser ESO bättre ut men frågan är lyckas dom leverera?

ESO har enormt mycket mer resurser bakom sig än Wildstar, men det hjälper inte alltid. SWTOR visar att pengar inte alltid gör en toppen slutprodukt. (SWTOR har väl växt till sig och blivit bra mycket bättre på senare tid)

Det är ju inte pengarna jag syftade utan ideén, nu menar jag inte wildstar har någon ur usel idé, men ESO har extremt bra idé dock jävligt svårt att göra det rätt!

12
Skriv svar