Fifa 14 – Ultimate Team kan föras över till next-gen

Robot
Fifa 14 – Ultimate Team kan föras över till next-gen
Medlem
Fifa 14 – Ultimate Team kan föras över till next-gen

Går det från PC till Ps4?

Medlem
Medlem

Kan dom på Xbox One spela mot dom som har Xbox 360?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Kan dom på Xbox One spela mot dom som har Xbox 360?

Tror inte det eftersom konsol-varianterna använder en ny motor som kallas Ignite. PC och de äldre konsollerna kommer förbli kvar på den äldre motorn.

Medlem

skulle inte Ultimate Team vara Xbox One exklusivt eller missförstod jag EA helt under Xbox Ones första presskonferens när de visade konsolen?

Medlem
Skrivet av hankis:

skulle inte Ultimate Team vara Xbox One exklusivt eller missförstod jag EA helt under Xbox Ones första presskonferens när de visade konsolen?

Ja, du missförstod. Det de sade var att man i xboxone-versionen skulle få vissa saker som inte ps-versionen kommer att ha.

Medlem

Alltså, menar dom att du först ska köpa ett ex till 360/Ps3 för att sedan köpa spelet igen till One/Ps4? För det lär ju hända!

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Alltså, menar dom att du först ska köpa ett ex till 360/Ps3 för att sedan köpa spelet igen till One/Ps4? För det lär ju hända!

Skulle det hända (med tanke på alla fotbollsfanatiker är det väl inte omöjligt) är övergången smidigare. Lite det som är poängen med hela nyheten. Läser man det som att man tvingas köpa två olika versioner av någon anledning kanske man bör läggas in på en klinik av något passande slag.

Medlem
Skrivet av Radiomorph:
Skrivet av elPresidente:

Alltså, menar dom att du först ska köpa ett ex till 360/Ps3 för att sedan köpa spelet igen till One/Ps4? För det lär ju hända!

Skulle det hända (med tanke på alla fotbollsfanatiker är det väl inte omöjligt) är övergången smidigare. Lite det som är poängen med hela nyheten. Läser man det som att man tvingas köpa två olika versioner av någon anledning kanske man bör läggas in på en klinik av något passande slag.

Du vet mycket om marknadsföring hör jag!

Medlem
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av Radiomorph:
Skrivet av elPresidente:

Alltså, menar dom att du först ska köpa ett ex till 360/Ps3 för att sedan köpa spelet igen till One/Ps4? För det lär ju hända!

Skulle det hända (med tanke på alla fotbollsfanatiker är det väl inte omöjligt) är övergången smidigare. Lite det som är poängen med hela nyheten. Läser man det som att man tvingas köpa två olika versioner av någon anledning kanske man bör läggas in på en klinik av något passande slag.

Du vet mycket om marknadsföring hör jag!

Jag fattar att i och med detta så kanske vissa skiter i att vänta och i slutändan kanske har två versioner. Men det är ju ett val man gör. Vissa tror att människor helt saknar egen vilja, något jag hoppas inte stämmer men vad vet jag

1
Skriv svar