Deponia – peka och klicka till Mac

Robot
Medlem
Deponia – peka och klicka till Mac

Det här spelet måste vara kanon på en "Padda"!

Medlem

När kommer det till IOS? Hittar den inte när jag söker på appstore på Ipad'en. Appstore versionen ni länkar till är ju till OS X 10.7 eller senare.

Skribent
Skrivet av Horniak:

När kommer det till IOS? Hittar den inte när jag söker på appstore på Ipad'en. Appstore versionen ni länkar till är ju till OS X 10.7 eller senare.

Hm, ska kolla upp.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent
Skrivet av Horniak:

När kommer det till IOS? Hittar den inte när jag söker på appstore på Ipad'en. Appstore versionen ni länkar till är ju till OS X 10.7 eller senare.

Aw daym, är jag som har tabbat mig här. Det är Mac-versionen som släppts nu, av någon anledning fick jag för mig att detta redan fanns till Mac och att det var Ios-versionen som var på gång. Måste i all hast blandat ihop det här med något annat spel.

Jag smyger iväg och tar på en sådan här:


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Horniak:

När kommer det till IOS? Hittar den inte när jag söker på appstore på Ipad'en. Appstore versionen ni länkar till är ju till OS X 10.7 eller senare.

Aw daym, är jag som har tabbat mig här. Det är Mac-versionen som släppts nu, av någon anledning fick jag för mig att detta redan fanns till Mac och att det var Ios-versionen som var på gång. Måste i all hast blandat ihop det här med något annat spel.

Jag smyger iväg och tar på en sådan här:

Hehe, synd att det inte vart till IOS. Tycker plattorna utgör en perfekt plattform för "pekaklicka" äventyr.

1
Skriv svar