Trubbel i paradiset – Nya bilder från GTA V!

Robot
Medlem
Trubbel i paradiset – Nya bilder från GTA V!

Så länge jag kan spela som enbart en gubbe, slippa sociala grejor och att det kommer till pc så e jag nöjd.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Förhandsbokade just för att få den 16e istället för 17e, jävligt svårt att vänta!!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Inaktiv

Ge oss PC release samma dag som konsol.. annars blir det "privat"...


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem
Skrivet av IceMan:

Så länge jag kan spela som enbart en gubbe, slippa sociala grejor och att det kommer till pc så e jag nöjd.

Bara det kommer till PC är jag nöjd, vilket det kommer göra (nej, dom har inte sagt det, jag bara "vet" det ). Tror det kommer bli coolt med 3 karaktärer om det görs på ett bra sätt.

Inaktiv

Släpp det till PC som sagt, annars är det fullkomligt ointressant & irrelevant.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

Så länge jag kan spela som enbart en gubbe, slippa sociala grejor och att det kommer till pc så e jag nöjd.

När du kör utanför missions går det bra att bara vara en, men i vissa missions spelar du två eller tre karaktärer.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/50871/asked-ans...

Medlem

Blir ett köp till 360 och sen köp när Pc versionen kommer för mods!

Inaktiv

Håller med ovanstående, ge oss en PC version bara och när Rockstar ändå är på gång Red Dead Redemption också:)

Medlem
Skrivet av IceMan:

Så länge jag kan spela som enbart en gubbe, slippa sociala grejor och att det kommer till pc så e jag nöjd.

Tror du är körd på den första punkten. Du klarar dig nog från den andra dock. Den tredje, ja...vi får se. Jag hoppas dock detsamma på den sista punkten(och givetvis den andra). :\

Medlem
Skrivet av IceMan:

Så länge jag kan spela som enbart en gubbe, slippa sociala grejor och att det kommer till pc så e jag nöjd.

Samt en zombiemod! Nu när det är såpass stora kartor så hade det passat så bra!

Medlem

Haha "Love Fist" på Trevors tröja. Gillar militärhelikoptern oxå, den ska bli kul och leta upp!

Medlem

Väntar tills pc-versionen om den nu kommer och hoppas på coop. Nu när det finns 3 karaktärer i huvudstoryn så ser jag ingen anledning att det inte skulle vara möjligt att spela coop.

Medlem

Det tog inte lång tid innan PC-snacket tog fart.

*Suck*


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ja man hoppas ju det kommer till pc, tycker synd om dom pc spelare som aldrig fick uppleva red dead redemption =/


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Prata inte med pc folket så där dom är lätt stötta det bästa är att låta dom master race a ifred

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av IceMan:

Så länge jag kan spela som enbart en gubbe, slippa sociala grejor och att det kommer till pc så e jag nöjd.

Bara det kommer till PC är jag nöjd, vilket det kommer göra (nej, dom har inte sagt det, jag bara "vet" det ). Tror det kommer bli coolt med 3 karaktärer om det görs på ett bra sätt.

De har ju aldrig sagt det som du säger..

Men allt tyder på det, de har sagt att det är under diskussion, de har sagt att de hyr folk för att porta spel till PC, det finns även att förhandsboka till PC sedan länge sedan tillbaka.

Troligtvis kommer GTA 5 PC komma första veckan i juli 2014. enligt många källor.

Denna info är lite lustig också...

"A report on The BitBag sheds some light on what, exactly, PC users should expect if they want to run GTA V at full capacity. Here are the specs required to run a similar Rockstar title, Max Payne 3:

Windows 7/Vista (64 bit)

Intel i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ or AMD FX8150 8 Core x 3.6 GHZ

16GB System RAM

NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB RAM or AMD RadeonTM HD 7970 3GB RAM

Remember, those are the specs for the MAXIMUM output for Max Payne 3. By comparison, here are the minimum system requirements.

Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)

Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent

3GB System RAM

NVIDIA® GeForce 450 512MB RAM

or AMD RadeonTM HD 4870 512MB RAM"

- Kanske dags att uppdatera dumburken

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det tog inte lång tid innan PC-snacket tog fart.

*Suck*

Ja varför fokusera på bilderna och diskutera spelet när man kan hänga upp sig på om det kommer till PC eller ej? upprepa sen samma sak i kommentarerna till varenda GTA5-artikel.

Medlem

60 fps konstant på konsol ja drömma kan man ju xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

60 fps konstant på konsol ja drömma kan man ju xD

har de konstaterat det?
GTA 4 var väl bara 30 fps på konsol? :s

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av cute_ninja:

60 fps konstant på konsol ja drömma kan man ju xD

har de konstaterat det?
GTA 4 var väl bara 30 fps på konsol? :s

missade delen där det står att drömma kan man ju ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av IceMan:

Så länge jag kan spela som enbart en gubbe, slippa sociala grejor och att det kommer till pc så e jag nöjd.

Bara det kommer till PC är jag nöjd, vilket det kommer göra (nej, dom har inte sagt det, jag bara "vet" det ). Tror det kommer bli coolt med 3 karaktärer om det görs på ett bra sätt.

De har ju aldrig sagt det som du säger..

Men allt tyder på det, de har sagt att det är under diskussion, de har sagt att de hyr folk för att porta spel till PC, det finns även att förhandsboka till PC sedan länge sedan tillbaka.

Troligtvis kommer GTA 5 PC komma första veckan i juli 2014. enligt många källor.

Denna info är lite lustig också...

"A report on The BitBag sheds some light on what, exactly, PC users should expect if they want to run GTA V at full capacity. Here are the specs required to run a similar Rockstar title, Max Payne 3:

Windows 7/Vista (64 bit)

Intel i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ or AMD FX8150 8 Core x 3.6 GHZ

16GB System RAM

NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB RAM or AMD RadeonTM HD 7970 3GB RAM

Remember, those are the specs for the MAXIMUM output for Max Payne 3. By comparison, here are the minimum system requirements.

Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)

Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent

3GB System RAM

NVIDIA® GeForce 450 512MB RAM

or AMD RadeonTM HD 4870 512MB RAM"

- Kanske dags att uppdatera dumburken

Det där stämmer ju dock inte.

http://support.rockstargames.com/entries/21319876-Max-Payne-3...
HIGH RECOMMENDED SPECS
Windows 7/Vista (32 or 64 bit)
Intel i7 Quad Core 2.8Ghz or AMD equivalent
3GB System RAM
NVIDIA® GeForce 480 1GB RAM
or AMD Radeon™ HD 5870 1GB RAM

Dom specifikationer du skriver är ju bara 'highest tested specs'

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av cute_ninja:

60 fps konstant på konsol ja drömma kan man ju xD

har de konstaterat det?
GTA 4 var väl bara 30 fps på konsol? :s

Klart det inte kommer vara 60 fps på konsol. GTA 4 var ~33 fps på xbox och ~28 på Ps3, det var såklart genomsnittslig framerate, det hände att den droppade ner rejält vid en del tillfällen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av cute_ninja:

60 fps konstant på konsol ja drömma kan man ju xD

har de konstaterat det?
GTA 4 var väl bara 30 fps på konsol? :s

Klart det inte kommer vara 60 fps på konsol. GTA 4 var ~33 fps på xbox och ~28 på Ps3, det var såklart genomsnittslig framerate, det hände att den droppade ner rejält vid en del tillfällen.

kommer ihåg vissa tillfällen när man körde runt riktigt snabbt och fps sjönk långt under 30 och man mötte en snabb död =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Tröttnat på GTA V redan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det tog inte lång tid innan PC-snacket tog fart.

*Suck*

Jag tycker inte det är roligt med folk som tjatar och gnäller i kommentarfälten. Vi fattar vid det här laget att folk vill ha en bra port till PC så GTAV kan se så bra ut som det är möjligt (alla sinnen tillfredsställda).
Men jag förstår också att dessa kommentarer kommer att medverka vid varje gtaV nyhet just därför att det finns ett sug från folk att inte spela detta efterlängtade spel på utdaterade gamla konsoler som om några månader når pensionsåldern.

Medlem

jag frågade en på gamestop när spelet skulle släppas till pc, han sade att Gta v skulle släppas 2013/11/29

Medlem
Skrivet av IceMan:

Så länge jag kan spela som enbart en gubbe, slippa sociala grejor och att det kommer till pc så e jag nöjd.

Det här det här det här. Jag är helt otroligt ohypad på hela "spela 3 gubbar samtidigt herp derp". Usch och fy!

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

jag frågade en på gamestop när spelet skulle släppas till pc, han sade att Gta v skulle släppas 2013/11/29

Nice, och hur vet han det när det inte ens är bekräftat att en PC-version ska släppas?

Medlem

Vilken svincool helikopter! Det blir att bara flyga runt med den, jag har mitt mål nu


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

12
Skriv svar