Ny live action-trailer från The Bureau

Robot
Medlem
Ny live action-trailer från The Bureau

Vet inte om spelet kommer att vara för mig men jag älskar trailern och det faktum att man använder riktiga skådespelare.

Medlem

Otroligt stämningsfull trailer! Fick lite Fallout-vibbar mot slutet, när man hörde flyglarmet och såg ruinerna av en femtiotalsidyll...

Dock så kommer jag kräva en förbannat bra förklaring i storyn för varför våra keffa krutvapen är något som helst hot mot rymdisar kapabla att färdas mellan stjärnorna, etc.

Inaktiv

En Xcom film kanske hade varit något?

Medlem

Fan, ge mig en film eller en tv-serie! 50-tals retro med coola män i coola kläder som dricker för mycket sprit och röker konstant. Plus utomjordingar!

Tänk er Mad Men, fast aliens, konspirationer och action istället.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Otroligt stämningsfull trailer! Fick lite Fallout-vibbar mot slutet, när man hörde flyglarmet och såg ruinerna av en femtiotalsidyll...

Dock så kommer jag kräva en förbannat bra förklaring i storyn för varför våra keffa krutvapen är något som helst hot mot rymdisar kapabla att färdas mellan stjärnorna, etc.

Du kanske ska kräva en förklaring till varför huvudkaraktären får Mass Effect-krafter också?

Medlem
Skrivet av KatOne:

Dock så kommer jag kräva en förbannat bra förklaring i storyn för varför våra keffa krutvapen är något som helst hot mot rymdisar kapabla att färdas mellan stjärnorna, etc.

Kan ju vara så att även rymdvarelser följer fysikens lagar om dynamiken bakom kraften i en pistolkula och så vidare (Newtons tredje lag etc).

Medlem

Trevliga filmer men jag har ingen aning om spelet är bra eller inte. Förboka och köpa grisen i säcken? Nej tack.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Man blir som lite hypead efter trailer satsningarna dom gjort på spelet, som dödsöverdriven X-Com fan vart man tvungen att förhandsköpa spelet på Steam, och med lite tur så får man med alla tidigare X-Com titlar av tyngd (som jag iofs redan har på Steam, men men) Känns som The Bureau har utvecklats en hel del efter X-Com: Enemy Unknown kom ut, och att allt blivit lite mer genomtänkt, älskar att de gått mot en märkbart mörk atmosfär med kombinationen idylliskt 50'tal, blir som lite mer skruvat på nått vis. Ser fram emot den 23:e! Blir att bunkra upp pilsner och verkligen injuta X-Com!

Medlem

Otroligt bra trailer
Och en riktig film med den här episka miljön skulle vara riktigt nice

1
Skriv svar