Den bästa trailern för Dead Rising 3 någonsin

Robot
Den bästa trailern för Dead Rising 3 någonsin
Medlem
Den bästa trailern för Dead Rising 3 någonsin

Så mycket fel på så många sätt, men absolut!

Medlem

Sony? Få problem?... Hahahaha... nej.

Medlem

Har redan sett gameplay och det sättet de uttalat sig om spelet sedan tidigare. Såg detta på IGN tidigare idag och förstår inte varför de behöver visa en CGI trailer när gameplay som visats redan är tillräckligt... tillräckligt för mig personligen att avsäga mig allt intresse jag någonsin hade för serien. Att gå till en brun skala och fokusera på det "skitiga" etc intresserar mig inte ett dugg då det redan existerar i många andra spel. Då tar jag hellre Dying Light och deras parkour element i första person samt förtryckliga nattetid. ¨

Men de har ju fortfarande tid kvar och spelet har inte släppts än så vem vet, det kanske blir årets hit. Men av ovanstående anledningar har jag stora tvivel angående det.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Microsoft har så mycket mera intressanta exklusiva spel än Sony

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Microsoft har så mycket mera intressanta exklusiva spel än Sony

ok, det här var ju inte en av dem iaf...

Medlem

Hade varit nice om det kom till PC. Suck....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Men är det bekräftat att Dead Rising 3 inte kommer till Sony alls, eller är det bara en tillfällig exklusivitet? För jag är så sugen på det här spelet, men vill helst slippa köpa en X1. Har redan förbokat min PS4, men DR3 är typ en av spelen som jag skulle sakna i min spelhylla!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Varför kör han som en galning?
Varför tömmer hon ett helt magasin i ett fåtal zombies, när hon inte har mer ammo?
Varför tog de inte upp hagelbrakaren zombien hade?

Tycker tvärtom att 1an och 2an inte tilltalade mig. Men 3an ser sjukt kul ut när de verkar ha gjort många förändringar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Im getting to old for this shit.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Varför kör han som en galning?
Varför tömmer hon ett helt magasin i ett fåtal zombies, när hon inte har mer ammo?
Varför tog de inte upp hagelbrakaren zombien hade?

Vad skulle du ha gjort i den situationen? För att det är zombies.. duh?? Och "habelbrakaren" hade väl slut på ammunition och dessutom verkade den bara skjuta grovsalt baserat på att en av huvudkaraktären blev träffat i sidan men kunde ändå gå omkring som inget hänt.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Sviskon:

Varför kör han som en galning?
Varför tömmer hon ett helt magasin i ett fåtal zombies, när hon inte har mer ammo?
Varför tog de inte upp hagelbrakaren zombien hade?

Vad skulle du ha gjort i den situationen? För att det är zombies.. duh?? Och "habelbrakaren" hade väl slut på ammunition och dessutom verkade den bara skjuta grovsalt baserat på att en av huvudkaraktären blev träffat i sidan men kunde ändå gå omkring som inget hänt.

Låter som du borde titta på filmen igen, ingen blev träffad av hagel, eller salt för den delen.. det träffade släggan han höll i.
Och de kan ju omöjligt veta om hagelgeväret hade slut på skott, då de inte ens tog upp det.
"Vad skulle du ha gjort i den situationen? För att det är zombies.. duh??"
Eh... ok, förstår inte frågan.

Medlem

Meh... Ingen trailer som sålde det till mig på någon nivå. Verkade pubertalt och utan finess.

Medlem

Imponerande trailer. Kan tänka mig att många kids kommer i brallan och tänker att spelet måste kicka ASS.
Det är ju just därför dessa typer av trailers görs, det betyder dock inte att själva gameplayet är ens i närheten av att vara lika fett.

Medlem

Hmm, hur ska de lyckas svänga med den där sen?

Medlem

Behöver jag spela de första spelen för att förstå mig på storyn och veta vilka karaktärerna är?


signatur
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Sviskon:

Varför kör han som en galning?
Varför tömmer hon ett helt magasin i ett fåtal zombies, när hon inte har mer ammo?
Varför tog de inte upp hagelbrakaren zombien hade?

Vad skulle du ha gjort i den situationen? För att det är zombies.. duh?? Och "habelbrakaren" hade väl slut på ammunition och dessutom verkade den bara skjuta grovsalt baserat på att en av huvudkaraktären blev träffat i sidan men kunde ändå gå omkring som inget hänt.

"Vad skulle du ha gjort i den situationen? För att det är zombies.. duh??"
Eh... ok, förstår inte frågan.

Ja han menar kanske att man får lite panik när det klänger x antal zombies på bilen man kör. Även om vi spelat sjuttioelva zombie spel får man nog panik när det väl gäller


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Microsoft har så mycket mera intressanta exklusiva spel än Sony

Än så länge, vid launch, definitivt!

Men..

Knappast i längden. Sony äger 12(!) riktigt fina studios, som arbetar för fullt på förmodligen ett helt gäng kanontitlar. Fan, bara Naughty Dog kommer ju göra något fantastiskt (är HELT övertygad om det). Nä, lugn. Det kommer smälla till REJÄLT efter en viss period.

Men absolut, X1 har en riktigt fin launch lineup! Synd bara att MS avslutade med att inte släppa skiten här i år!!

Jag var en av dom som var nöjd med maskinen från första början, för att sedan bli mer och mer avtänd för varje jävla grej dom backade på (pga. den högljudda minoriteten av kärringar som gnällde). Det är komiskt hur många som helt plötsligt skulle ha med sig konsolen upp till sin jävla stuga, eller ut på en jävla ubåt(!).. Idioter och bakåtsträvare med paranoida drag.

Sedan när dom nu till sist avslutade med att inte ens släppa den.. Ja, men ok. Då blev min vånda över vilken jag skulle köpa ganska enkel.. PS4 all the way. Är besviken och jävligt irriterad på MS. /Spott

Längtar iaf till PS4:an nu! Jag VET för övrigt exakt när den ska släppas.. Men säger jag det tappar någon jobbet! Bänka er imorn på konferensen!

k3m
Medlem
Skrivet av Cowmine:

Im getting to old for this shit.

Hehe!

Medlem

Varför lät han zombiens hagelsprakare ligga kvar på marken? :S

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Sviskon:

Varför kör han som en galning?
Varför tömmer hon ett helt magasin i ett fåtal zombies, när hon inte har mer ammo?
Varför tog de inte upp hagelbrakaren zombien hade?

Vad skulle du ha gjort i den situationen? För att det är zombies.. duh?? Och "habelbrakaren" hade väl slut på ammunition och dessutom verkade den bara skjuta grovsalt baserat på att en av huvudkaraktären blev träffat i sidan men kunde ändå gå omkring som inget hänt.

"Vad skulle du ha gjort i den situationen? För att det är zombies.. duh??"
Eh... ok, förstår inte frågan.

Ja han menar kanske att man får lite panik när det klänger x antal zombies på bilen man kör. Även om vi spelat sjuttioelva zombie spel får man nog panik när det väl gäller

Jo visst men jag tror personligen att vad vi som inte tillhör spelvärlden kommer dö av är att vi är för otränade. De flesta skulle aldrig kunna svinga omkring hemmagjorda stora släggvapen i mer än kanske ett par zombies innan vi blir trötta, inte bara det men han var precis med om en ganska omskakande bilolycka men gick därifrån som om det var vardagsmat.

Realism bygger på vanliga människor, inte den typen av människor som är med i denna trailer. Med detta sagt tänkte jag endast säga att denna personen kör nog som en galning av samma anledning som han har de kläder han har på sig och kan bygga de saker han kan, inte för att han är rädd.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Gillar hur folk överanalyserar påhittade saker som dator och tv-spel.


signatur
Medlem

Snälla, kan vi inte göra det här med till en "PS4 är bättre än Xboxone" -tråd?
oh wait.... too late

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Varför kör han som en galning?
Varför tömmer hon ett helt magasin i ett fåtal zombies, när hon inte har mer ammo?
Varför tog de inte upp hagelbrakaren zombien hade?

Vill du se dokumentärer så kolla TV4 Fakta.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Sviskon:

Varför kör han som en galning?
Varför tömmer hon ett helt magasin i ett fåtal zombies, när hon inte har mer ammo?
Varför tog de inte upp hagelbrakaren zombien hade?

Vill du se dokumentärer så kolla TV4 Fakta.

Så logik är för mycket att förvänta sig ur spel. Bra, då vet jag det.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Ronzem:

Microsoft har så mycket mera intressanta exklusiva spel än Sony

Det är tragiskt att folk köper hela idén med "exklusiva titlar". Så jag skall inte välja maskin efter vilken jag tycker är bäst eller har vettigast pris, eller bäst tjänster.. nej, jag skall bli TVINGAD att köpa den ena eller andra för att de har monopol på en produkt. Och folk springer som duktiga idioter (slå upp uttrycket, det är en rysk term) och glatt ger sina surt förvärvade och skattade slanter till ett företag som pissar på sina kunder och betraktar dem som apor med plånböcker.

Det är amöbor som ni som gör att de kan fortsätta. Fy fan för er.

Hahah gå och lägg dig snälla

Medlem
Skrivet av Proximately:

Då tar jag hellre Dying Light och deras parkour element i första person samt förtryckliga nattetid.

Tack för tipset, inte hört om det förut såg riktigt bra ut, typ vad Dead Island borde ha varit. Sen att det fanns co-op gör det till ett givet köp.

Frågan är bara, vad hindrar en från att hoppa upp på ett hustak och vänta ut natten varje gång?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Vintersorg:

Jag var en av dom som var nöjd med maskinen från första början, för att sedan bli mer och mer avtänd för varje jävla grej dom backade på (pga. den högljudda minoriteten av kärringar som gnällde). Det är komiskt hur många som helt plötsligt skulle ha med sig konsolen upp till sin jävla stuga, eller ut på en jävla ubåt(!).. Idioter och bakåtsträvare med paranoida drag.

Du tror alltså seriöst att det bara var en minoritet som var missnöjda med att:
Tvång till auktorisering var 24:De timma.
Inte spela offline mer en någon timme.
Tvång till kinect
Deras ide om begagnad handel osv.

Personligen bojkottade jag xboxone främst för att man måste checka in var 24:de timma, vad händer ifall internet dör i 3 dar, skall jag inte kunna spela då?
Och det faktum att "allt" var digitalt, vad händer när dem stänger ner servrarna för xbox one, försvinner alla mina spel då?

Mcsoft hade en hel del bra ideér, men varför tvinga oss till massa saker för att få utnyttja dem?

Jag hade väll kunnat få dela mitt spel med min kompis utan att behöva logga in hela tiden?
Eller använt kinect när jag vill, varför skall den vara igång hela tiden och spela in allt jag säger?


signatur

Rwa?

Medlem

Inte en chans, Sony kammar hem detta, framförallt med släpp av PS4 innan JUL!

xbox one, dead and buried!

12
Skriv svar