Rykte: Valve jobbar kanske med Half-Life 3

Robot
Medlem
Rykte: Valve jobbar kanske med Half-Life 3

Låter som en bra gissning FZ

Medlem

Gissar på att det lär lanseras med Steam-Box, Source 2 och Left 4 dead 3

Skribent
Skrivet av Ztreek:

Gissar på att det lär lanseras med Steam-Box, Source 2 och Left 4 dead 3

Låter för uppenbart. Det kommer säkert smygas ut till IOS.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Ztreek:

Gissar på att det lär lanseras med Steam-Box, Source 2 och Left 4 dead 3

Låter för uppenbart. Det kommer säkert smygas ut till IOS.

Schhh!

Medlem

Jag skulle tippa på att Half-Life 3 släpps i samma veva som det blir fysiskt möjligt att färdas snabbare än ljusets hastighet.

Medlem

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Pfft det här visar vad ni vet om Valve.

Half-Life 3 är redan fulländad och klar. Det här är bara en del av deras 10-åriga hypestrategi.

Medlem

Tror ni *får korrekturläsa en av meningarna lite.
"Det som är viktigast att veta är att röstskådespelare är att vi är de sista som får reda på någonting"

*Lade till ord efter påpekande av fel.

Medlem

Han slår fyra slag i videon. Half-Life 4 confirmed!

Medlem

Vet inte varför, men bilden på Gaben gör mig lika glad varje gång

Skribent
Skrivet av MrPeters:

Tror ni korrekturläsa en av meningarna lite.
"Det som är viktigast att veta är att röstskådespelare är att vi är de sista som får reda på någonting"

Vi korrekturläsa meningar nu, såg inte bra ut


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av MrPeters:

Tror ni korrekturläsa en av meningarna lite.
"Det som är viktigast att veta är att röstskådespelare är att vi är de sista som får reda på någonting"

Vi korrekturläsa meningar nu, såg inte bra ut

Meh, nu får du ta och lugna ner dig lite.
Jag var för ivrig när det kom till påpekandet av ditt fel att jag inte hann se mitt eget

Medlem
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Snälla, om ni känner att ni måste inleda en rubrik med "Rykte:", publicera inte artikeln.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det finns grädde på sprayburk de där dagarna då det känns riktigt tungt pga saknaden utav vare sig information kring HL3 eller ett release datum.

Den riktiga trösten kommer ifrån att varken EA eller Ubisoft inte har ett finger i det här spelet. Då hade man ju varit på arket mitt i dassrullen, i antal "olika" producerade HL spel.

Medlem

Dom skjuter sig verkligen i foten när de drar ut på det så här länge. Folk kommer bli monumentalt besvikna, oavsett hur spelet i slutändan blir. Diablo III anyone?

Medlem

Att dom jobbar på det i hemlighet efter EP2 är ju inget snack om saken, vad som drar ut på saken är den nya Source engine säkert och kanske steambox, dom vill vänta på rätt läge att släppa det när den nya motorn är redo.. men visst börjar väntan bli dryg med tanke på att man vill fortsätta där ep2 slutade och åren bara går och går och vi vet fortfarande inte nåt egentligen bara massa värdelösa rykten

Medlem

Jag kommer "kanske" vara bakis på onsdag.

Medlem
Skrivet av Biggles:

Dom skjuter sig verkligen i foten när de drar ut på det så här länge. Folk kommer bli monumentalt besvikna, oavsett hur spelet i slutändan blir. Diablo III anyone?

Nää, tala för dig själv. Du låter ju som ett trotsigt barn som inte får sin regnbågsfärgare klubba.

Underverk skapar man inte på en dag.

Inaktiv

"Rise and shine Mr. Freeman, rise and shine. Not that I wish to imply that
you have been sleeping on the job. No one is more deserving of a rest than you.
And all the effort in the world would have gone to waste until.... Well lets
just say your hour has come again. The right man in the wrong place can make
all the difference in the world. So wake up Mr. Freeman, wake up and smell the
ashes."

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Snälla, om ni känner att ni måste inleda en rubrik med "Rykte:", publicera inte artikeln.

Bara för att du inte är intresserad av rykten så betyder det inte att ingen annan är det

Medlem

Litar lika mycket på ett rykte om att de faktiskt jobbar på det som ett rykte som säger att de inte jobbar på det. Är det inte konkret fakta är det inte intressant..

Medlem

Tror någon här uppskattade en bok de inskaffat nyligen. En speciell bok skriven av en Abdul Alhazred till och med.

Medlem

"System Shock 2 - Now Available for Mac OS X"...eller vad var det vi skulle läsa?

Medlem

Half - Life föll jag aldrig för,, däremot så var det den otroliga modden CS ( Counter Strike ) som var min melodi.
Men det är klart,, inget Half - Life , inget CS så jag får väl ändå passa på att tacka Valve och hoppas att deras fans får sina böner hörrda och får spela nummer 3.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Snälla, om ni känner att ni måste inleda en rubrik med "Rykte:", publicera inte artikeln.

Fast om det står "Rykte" i inledningen av rubriken så behöver du ju inte klicka på länken och gå in och kommentera?

Medlem
Skrivet av Loxus:

"System Shock 2 - Now Available for Mac OS X"...eller vad var det vi skulle läsa?

Blev borttaget. Det stod:

HL3 Internal Beta

Protected against memory editing
Enhanced texture quality
No longer crashes on exit
In the first level of the second chapter, the game no longer crashes
Solved the glitch where Alyx would get stuck on the conveyor belt

Dock var det ju ganska uppenbart fake postning av någon community manager speciellt om man kollar på första bokstaven i varje mening.

12
Skriv svar