Monster Hunter 4 – storslaget monsterslagsmål på film

Robot
Monster Hunter 4 – storslaget monsterslagsmål på film
Medlem
Monster Hunter 4 – storslaget monsterslagsmål på film

Det där såg ju fullständigt värdelöst ut. Är detta något folk faktiskt sitter och vill de ska släppa här i Europa?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

För 10 år sedan hade detta varit högst på önskelistan för väldigt många. Nu skulle jag bli förvånad om det ens är med på någons...

Medlem
Skrivet av LocSin:

Det där såg ju fullständigt värdelöst ut. Är detta något folk faktiskt sitter och vill de ska släppa här i Europa?

Smaken är som baken.

Skrivet av TwoKiLL:

För 10 år sedan hade detta varit högst på önskelistan för väldigt många. Nu skulle jag bli förvånad om det ens är med på någons...

Jag vet inte egentligen vad ni utgår från men om det är att spelet enligt er ser fult ut som gör att ni reser ragg så kan jag påpeka att spelet är till 3DS

Och med det i tankarna så är spelet faktiskt himla snyggt!

Önskar jag hade ett 3DS....


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av LocSin:

Det där såg ju fullständigt värdelöst ut. Är detta något folk faktiskt sitter och vill de ska släppa här i Europa?

Gameplayet överröstar grafiken när det gäller Monster Hunter. Att jaga monster i coop är grymt kul och är ganska utmanande då du kan dö rätt så fort även med bra utrustning.

Monster Hunter är inte en spelserie som håller en i handen.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ja var det till 3DS så är den fula grafiken förlåten. Men gameplay ser fortfarande riktigt dåligt ut, iaf det man ser i filmen.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

1
Skriv svar