Fifa 14 – film visar hur du jagar talanger

Robot
Fifa 14 – film visar hur du jagar talanger
Medlem
Fifa 14 – film visar hur du jagar talanger

Inga kommentarer? Ni måste lägga till nåt om Iphone då j*vlar rasslar det till

Medlem

Man ser att detta är ett spel när WBA ligger 3:a efter 7 matcher.

Medlem

Fifa suger KYYYYYYYYYKEN

Medlem
Skrivet av Gammaray:

Fifa suger KYYYYYYYYYKEN

Den stora

Geeks Gaming

Vad hände med de gamla goda dagarna när man kunde skapa ett eget lag och alla hete samma namn och va världens bästa spelare?

Medlem

Säljer sånna här spel fortfarande? Är det ens någon skillnad förutom grafiken?!


signatur

The spiders won,t find us here.

Inaktiv
Skrivet av SkullJoke:

Säljer sånna här spel fortfarande? Är det ens någon skillnad förutom grafiken?!

Det är små skillnader som man märker om man är en van FIFAspelare.

Är rätt roligt med en ny säsong också. Spelare som bytt klubb och hela den biten är viktig för mig.

När spelare i verkligheten byter klubb som Neymar och Bale så får jag direkt suget efter att spela som nån av dem i Barca eller Madrid

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Vad hände med de gamla goda dagarna när man kunde skapa ett eget lag och alla hete samma namn och va världens bästa spelare?

Det går fortfarande Upptäckte för en kort stund sedan att man t.o.m. kan spela med sitt lag online. Jag som är gammal rugbyspelare har så klart gjort ett rugbylag (alltså kända rugbyspelare). Självklart har alla 99 i betyg. Är väldigt kul när man möter någon som kör Real för att det är bästa laget och åker på stordäng av något hen tror är ett riktigt brögäng

Geeks Gaming
Skrivet av musse1:
Skrivet av Jinxswe:

Vad hände med de gamla goda dagarna när man kunde skapa ett eget lag och alla hete samma namn och va världens bästa spelare?

Det går fortfarande Upptäckte för en kort stund sedan att man t.o.m. kan spela med sitt lag online. Jag som är gammal rugbyspelare har så klart gjort ett rugbylag (alltså kända rugbyspelare). Självklart har alla 99 i betyg. Är väldigt kul när man möter någon som kör Real för att det är bästa laget och åker på stordäng av något hen tror är ett riktigt brögäng

Har inte ens vågat mig på de senaste 5 fifa spelen då de har varit jävligt svårt att ens hitta vart man spelar en vanligt jävla allsvensk match. :S
Enda sedans dom la in "Be a pro"

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av musse1:
Skrivet av Jinxswe:

Vad hände med de gamla goda dagarna när man kunde skapa ett eget lag och alla hete samma namn och va världens bästa spelare?

Det går fortfarande Upptäckte för en kort stund sedan att man t.o.m. kan spela med sitt lag online. Jag som är gammal rugbyspelare har så klart gjort ett rugbylag (alltså kända rugbyspelare). Självklart har alla 99 i betyg. Är väldigt kul när man möter någon som kör Real för att det är bästa laget och åker på stordäng av något hen tror är ett riktigt brögäng

Har inte ens vågat mig på de senaste 5 fifa spelen då de har varit jävligt svårt att ens hitta vart man spelar en vanligt jävla allsvensk match. :S
Enda sedans dom la in "Be a pro"

Håller med. Gränssnittet är bedrövligt minst sagt. Men en snabbmatch nu tror jag kallas "Match day" eller liknande. Det ser ju ut dock som de gjort en del på gränssnittet nu. Hoppas allt är tydigare/snabbare/bättre.

1
Skriv svar