Fifa 14-demo släpps imorgon

Robot
Medlem
Fifa 14-demo släpps imorgon

Trevligt

Medlem
Inaktiv

Bara så ni vet så kommer deras nya engine inte finnas på PC-versionen (Av helt idiotiska anledningar)

No buy this year!

Medlem

Tackarrrr


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Kul, är riktigt taggad inför detta spel

Medlem
Skrivet av bleak:

Bara så ni vet så kommer deras nya engine inte finnas på PC-versionen (Av helt idiotiska anledningar)

No buy this year!

Precis som ps2 versionen fanns på PC fram till Fifa 10. Inget nytt. Bara o v'änta 5 år på en "riktig" uppdatering. Blir pes 2014 i år


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av bleak:

Bara så ni vet så kommer deras nya engine inte finnas på PC-versionen (Av helt idiotiska anledningar)

No buy this year!

Precis som ps2 versionen fanns på PC fram till Fifa 10. Inget nytt. Bara o v'änta 5 år på en "riktig" uppdatering. Blir pes 2014 i år

Va? Har dom inte samma motor på pc?

Enda jag visste var att mellan glappet ps2 till ps3 /360 så fick ps2 nedskalade versioner av motorn i de flesta sportspel. (har inte lirat fifa på lääänge)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Va? Har dom inte samma motor på pc?

Enda jag visste var att mellan glappet ps2 till ps3 /360 så fick ps2 nedskalade versioner av motorn i de flesta sportspel. (har inte lirat fifa på lääänge)

Har för mig att anledningen var att de tyckte pc versionen sålde för lite pga piratkopiering..

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av bleak:

Bara så ni vet så kommer deras nya engine inte finnas på PC-versionen (Av helt idiotiska anledningar)

No buy this year!

Precis som ps2 versionen fanns på PC fram till Fifa 10. Inget nytt. Bara o v'änta 5 år på en "riktig" uppdatering. Blir pes 2014 i år

Va? Har dom inte samma motor på pc?

Enda jag visste var att mellan glappet ps2 till ps3 /360 så fick ps2 nedskalade versioner av motorn i de flesta sportspel. (har inte lirat fifa på lääänge)

Tidigare fifa så har de haft samma men inte iår. EA menar på att de flesta som spelar fifa ändå inte har hårdvaran till att utnyttja den här nya spelmotorn.. Vilket är en hög med dynga.

Finns grafikinställningar av en anledning i spel.

Medlem

Släpps mellan 11-15 till 360 och 14-16 till ps3 enligt easports officiella Twitter.

Jag vet även när den släpps till PC, men det är helt ointressant

Medlem

Messi på omslaget igen... .snacka om taskig fantasi.

Medlem

Måste man vara Gold medlem på xbox live för att få ta del eller är det free for all?

Medlem

smällde igång xboxet runt 12-tiden. Till min förvånan så fanns inga spår av det satans FIFA-demot....

Medlem
Skrivet av Tämpa:

smällde igång xboxet runt 12-tiden. Till min förvånan så fanns inga spår av det satans FIFA-demot....

Jag hittar det forfarande inte...

Medlem

Den är ju inte eller komplett till 360 eller ps3. Den "riktiga" kommer ju ut på one och ps3 och där kommer dom suga pengar ytterligare. Dom kunde åtminstone lagt in lite av den nya ignite motorn

Medlem
Skrivet av Xaion:

Den är ju inte heller komplett till 360 eller ps3. Den "riktiga" kommer ju ut på one och ps3 och där kommer dom suga pengar ytterligare. Dom kunde åtminstone lagt in lite av den nya ignite motorn

Medlem

Någon sett skymten av ett demo till xbox ännu?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Någon sett skymten av ett demo till xbox ännu?

ja, jag laddar ner det nu. Finns även ute till ps3 för dom som är intresserade.

Medlem

om ni söker efter fifa 14 så hittar man det men verkar inte finnas i själva demo menyn...


signatur

God is dead

Geeks Gaming

Håller på att ladda ner de på PC fanns på första sidan i storen men finns även när man söker på fifa 14 så klickar man på fulla spelet så står de "Testa spelet innan du köper de."

Medlem

Jag har fortfarande inte lyckats hitta det på 360. Igår fanns det en ruta i demo sektionen som hette "FIFA14 Demo" men när man tryckte på den så kom det inte upp någon möjlighet att ladda ner själva demon. Möttes också igår av ett par felmeddelanden. Idag finns inget som tyder på att en demo är släppt. Inte vad jag lyckas hitta iaf.

1
Skriv svar