Det här bjuds du på i nya World of Warcraft-uppdateringen

Robot
Det här bjuds du på i nya World of Warcraft-uppdateringen
Medlem
Det här bjuds du på i nya World of Warcraft-uppdateringen

inb4 WoW suger och är dött.

Medlem

Tycker inte jag då. Har inte haft så kul i wow sen wrath.
Kan inte förneka att wow är det spel som jag tycker är roligast i dag. Sen finns det folk som tycker helt tvärt om och de får det gärna göra för mig. Vi har olika smak och tycken och thats it. Därför ser jag ingen poäng med att klaga på ett spel om man själv inte gillar det.

Värt att nämna är väl att patchen släpps imorgon i EU och idag i USA.

Medlem

wow är absolut inte dött.
försökt o köpa final fantasy 14:a realm reborn men det är lätttare sagt än gjort för tillfället så får väl gå in på wow igen

Skribent
Skrivet av Svenskalkoholkultur:

Värt att nämna är väl att patchen släpps imorgon i EU och idag i USA.

Graciaz!

Jag tröttnade lite på WoW runt level 87. Men herre jäklar vad kul jag hade fram tills dess.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

wow är väl ett helt okej spel, men det kostar för mycket och tar för mycket tid av ens liv enligt mig. Jag slutade att spela wow för kanske 4 månader sedan och det är jag nöjd över.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Tobblish:

inb4 WoW suger och är dött.

Det där är ju bara inskränkt fanboysim. Är själv utless på spelet i sig, men snälla....

Medlem

Det här spelet har ju fortfarande tveklöst bäst spelmekanik bland mmosen. Alla andra känns som att köra lastbil eller traktor i jämförelse med wow sportbilen.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

inb4 WoW suger och är dött.

Jättebra, intelligent välskriven kommentar, otroligt innovativ. Jag tror vi alla mår bättre av att se den.

EDIT: my bad, brain no function

Medlem
Skrivet av zyMboL:
Skrivet av Tobblish:

inb4 WoW suger och är dött.

Jättebra, intelligent välskriven kommentar, otroligt innovativ. Jag tror vi alla mår bättre av att se den.

Jag tror inne du fattade innebörden av hans kommentar, men aja.

Inaktiv
Skrivet av chewiie88:

Tycker inte jag då. Har inte haft så kul i wow sen wrath.
Kan inte förneka att wow är det spel som jag tycker är roligast i dag. Sen finns det folk som tycker helt tvärt om och de får det gärna göra för mig. Vi har olika smak och tycken och thats it. Därför ser jag ingen poäng med att klaga på ett spel om man själv inte gillar det.

Om du nu aldrig ser någon poäng med förbättring eller konstruktiv kritik, behöver du inte heller lägga din energi på oss. Det finns människor som vill förbättra spel och inte är nöjda över vilken väg spelvärlden väljer, låt oss vara de.

Förstår inte vad folks problem är. Klaga och kritik är vitt två skilda saker, och lär er att se skillnad på de. Så jag ber dig, sluta klaga på vårt "klagande". För du klagar på andra människor som klagar, så du är ju minst lika duktig. Och nu gav jag dig kritik, inget klagande. Klaga är när man bara är negativ utan någon som helst mening.

Här är de spel man brinner för. Spenderat månader på, som sedan inte går i den riktning man vill. Då får man, faktiskt, bli besviken. Då får man skriva en post om hur man tycker det är och hur man kan göra de bättre. Jag förstår att man tröttnar på att läsa samma sak om och om igen. Men som sagt, du behöver inte ens lägga din energi på att läsa just dom kommentarerna. Vi som vill förändra och göra spel lite lite bättre, låt oss göra de då!

Men du kanske hör till skaran svenskar som lever i den konsensus värld där alla ska vara överens och allt är frid och fröjd? Diablo 3 kanske också får 5+ i betyg i dina ögon?

Som du säger, vi har alla olika åsikter och synpunkter, så låt oss nu ha de. Ni behöver inte lägga energi på dom kommentarerna.
Over & out cpt

Medlem

Minns när jag började lira Wow som kid hos en polare. Ungefär när Burning Crusade kom, vi hade så sjukt roligt. Tyvärr kunde jag aldrig skaffa det själv. Hade faktiskt kunnat tänka mig spela spelet nu.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av chewiie88:

Tycker inte jag då. Har inte haft så kul i wow sen wrath.
Kan inte förneka att wow är det spel som jag tycker är roligast i dag. Sen finns det folk som tycker helt tvärt om och de får det gärna göra för mig. Vi har olika smak och tycken och thats it. Därför ser jag ingen poäng med att klaga på ett spel om man själv inte gillar det.

Dom flesta hatar nog inte direkt WoW, Dom vill bara följa strömmen där det är populärt att hata spel som har den största spelarbasen och går med framgång, Jag slutade att spela WoW för ett bra tag sen men det är ett riktigt bra spel tills man har spelat så länge att man blir uttråkad. Jag både gillar och ogillar WoW men jag förnekar inte att det är ett riktigt bra spel rakt igenom. Inget MMORPG erbjuder lika mycket gameplay som WoW gör i dagens läge. Är man helt ny och spelar med några polare så får man minst några hundra timmars underhållning om man gillar spelstilen.

Medlem

wow suger och är dött.

Geeks Gaming
Skrivet av Tobblish:

inb4 WoW suger och är dött.

Sa jag typ 2 månader efter WoW släpptes.

Som ett stort WarCraft fan så WoW story en stor riktigt besvikelse.

Medlem

Jag började spela WoW i vanilla betan, och spelade sedan sjukt mycket i åtta år. När jag insåg att jag hade mer än ett år /played på min main, och då ändå hade fyra lvl 90 gubbar så insåg jag att det var dags att sluta.

Att sluta spela WoW var det bästa jag gjort, samtidigt som jag verkligen rekommenderar folk som inte tröttat att spela vidare. Så mycket roligt jag har haft i WoW genom åren kommer jag nog aldrig få i ett spel igen.

Däremot kan jag inte hålla med om att WoW är som en sportbil, tvärtom. Efter att spelat RIFT, TERA och GW2 och slår igång WoW igen så känns det som att slå igång sitt gamla 8-bitars TV -spel. Svårt att förstå att man avgudade det en gång i tiden.
Smaken är dock som baken, sägs det.

Kul att det finns kvar i alla fall och fortsätter att trollbinda marknaden och på så sätt sätter press på alla andra spel.

Inaktiv

Har alltid gillat WoWs "combat" mekanik. Rörligheten medan du attackerar och så. Dock så tröttnade jag själv när WorldPvP dog ut.

Medlem
Skrivet av JackHeart:

Jag började spela WoW i vanilla betan, och spelade sedan sjukt mycket i åtta år. När jag insåg att jag hade mer än ett år /played på min main, och då ändå hade fyra lvl 90 gubbar så insåg jag att det var dags att sluta.

Att sluta spela WoW var det bästa jag gjort, samtidigt som jag verkligen rekommenderar folk som inte tröttat att spela vidare. Så mycket roligt jag har haft i WoW genom åren kommer jag nog aldrig få i ett spel igen.

Däremot kan jag inte hålla med om att WoW är som en sportbil, tvärtom. Efter att spelat RIFT, TERA och GW2 och slår igång WoW igen så känns det som att slå igång sitt gamla 8-bitars TV -spel. Svårt att förstå att man avgudade det en gång i tiden.
Smaken är dock som baken, sägs det.

Kul att det finns kvar i alla fall och fortsätter att trollbinda marknaden och på så sätt sätter press på alla andra spel.

Grafiken kanske är modern och innehållet bättre, men alla animationer och flödet är ju helt värdelöst i titlarna du nämde där imo. WoW är fortfarande så sjukt responsivt. Det är som cs1.6 vs bf3 på xbox.

Medlem
Skrivet av HeadlessChild:
Skrivet av zyMboL:
Skrivet av Tobblish:

inb4 WoW suger och är dött.

Jättebra, intelligent välskriven kommentar, otroligt innovativ. Jag tror vi alla mår bättre av att se den.

Jag tror inne du fattade innebörden av hans kommentar, men aja.

Det gjorde jag faktiskt inte heller för ens nu, jag missförstod. Men å andra sidan kanske han trodde att jag inte var sarkastisk lol

Medlem

Man blir lite sugen när man ser trailern! Tycker de gör ett fantastiskt jobb med att lassa ut content. Haft ett uppehåll sen halva cata och nu kliar det allt i fingrarna igen för att gå ut och drojda lite!

Medlem

tycker wow började suga när blizzard bestämde sig för att göra alla ens raidtimmar helt värdelösa, timme efter timme för att få vissa items kastat rakt i sjön, kändes som en spottloska i ansiktet.

Hade hellre sett en fortsättning i områden / raid content i vanilla utan level cap ändring än dessa skräp expansioner.

Inaktiv

WoW är hur kul som helst. Haters gonna hate.

Medlem
Skrivet av gorman:

wow är absolut inte dött.
försökt o köpa final fantasy 14:a realm reborn men det är lätttare sagt än gjort för tillfället så får väl gå in på wow igen

Oj, ja se på fan. Vilken tur jag hade som beställde sista exemplaret från Amazons shop här förra veckan, eller om det var förr förra veckan. Riktigt roligt faktiskt, känns inte lika casual som dagens wow

tsk
Medlem

spelet + det är de man spelar med gör upplevelsen ... WoW för mig var 30/70 (spel/friends)

Medlem

Fortfarande, hur gärna man än vill älska eller hata spelet, ohotad etta och inget spel klarar av att peta det.

Spelet alla tillverkare säger sig inte vilja vara men helst av allt vill vara.

Helst skulle jag vilja ha Blizzards pengar från WoW. Spelet, expansionerna och prenumerationerna... De drar och har dragit in mer än många länders BNP!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

jag tycker elders scrolls online verkar lovande om de bara fixar ragdollsen i instanserna komemr det bli underbart. grafiken och miljön krossar iaf wow får se hur game playet är

1
Skriv svar