Rykande färskt gameplay från Deep Down

Robot
Rykande färskt gameplay från Deep Down
Medlem
Rykande färskt gameplay från Deep Down

Ser klunkigt ut :/ och om det nu ska vara "next-gen" kan de inte få plats med mer repliker, hatar spel som har karaktärer som upprepar samma mening om o om igen. Det tar bara bort inlevelsen direkt.

Medlem
Medlem

Hoppas på next gen demon's souls... Men ser rätt sunkigt ut

Medlem

I like it. Dock störde jag mig på att det inte var någon "Penalty" när han vart slagen där i den stora striden... den känns för lätt


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Bara ett litet demo så personen har väl säkert god mode on, men jag gillar gameplayet - kräver mer vaksamhet.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Fan vad jag hatar alla spel som ska vara så sjukt inzoomade på allt. Man har ju ingen taktiskt view överhuvudtaget och blir nästan yr efter ett tag när man spelat.

Medlem

Ser ut som Dark Souls blandat med Dragon's Dogma, kind-of. Jag vill ha!

Medlem

1:12 Jag förstår varför han blir arg. Ingen tycker väl om att få ett 2m långt spjut uppkört i dalen?

Medlem

Vm i seg gameplay.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Var det bara jag som tyckte striderna såg extremt tråkiga ut... Ser ut som ett väldigt vackert skal men oinspirerande innehåll... Jag är skeptisk... Att kombinationen vackert, engagerande och fungerande kontroller ska vara så svårt att få till. Hellre enkelt grafiskt framförande med engagerande story och solida kontroller än "just another pretty picture".

Medlem

Kanske en djup känsla i spelet!


signatur

Niet.

Medlem

Vad är det för nån person som spelar det här? Är jag ensam om att vilja se någon proffsig spelare visa upp hur man "ska" göra? Plus att jag vill nog verkligen se lite mer ifrån det här, måste man va fatroll-riddare hela tiden ? Eller är det som i Demon's Souls... återstår att se men blir nog en ps4 och detta hur det än blir


signatur
Medlem

Man ska inte döma chokladen efter omslagspappret, men... Är det brunt och smakar skit kanske det till och med är det Om nån skickar mig en kopia så ska jag bilda mig en mer djuplodad åsikt, men tills dess... är jag skeptisk

Medlem

Ser lovande ut synd bara att personen som spelade inte prövade på andra attacker än bara stöta med spjutet typ Han/Hon verkade inte allt för bekant med genren.

Medlem
Skrivet av snoeppen:

Vad är det för nån person som spelar det här? Är jag ensam om att vilja se någon proffsig spelare visa upp hur man "ska" göra? Plus att jag vill nog verkligen se lite mer ifrån det här, måste man va fatroll-riddare hela tiden ? Eller är det som i Demon's Souls... återstår att se men blir nog en ps4 och detta hur det än blir

Tänkte skriva samma sak... sett många sånna här gameplay videos på spel som inte har släppts där det måste vara en apa som spelar.
Vem är det som spelar det? verkar som någon som aldrig rört ett spel någonsin

Medlem

Free-to-play!

1
Skriv svar