Euro Truck Sim 2 – demo och expansion ute

Robot
Euro Truck Sim 2 – demo och expansion ute
Youtuber
Euro Truck Sim 2 – demo och expansion ute

Enda som behövs egentligen är Scandinaviska modden som finns


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Heter det inte GOING east?

Medlem
Skrivet av janello6:

Heter det inte GOING east?

Kanske för det gör liten parodi på Go west!

http://www.youtube.com/watch?v=1wc-AQJ2MYo

Medlem

Fick tid att lyssna på radio när jag spelade Euro Truck 2

Medlem
Skrivet av janello6:

Heter det inte GOING east?

Nja "Go" är en uppmaning, "going" är något som pågår. Jämför "Gå öst!" (uppmaning) och "Går öst" (något man gör).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Gött ^^ Då förväntar jag mig att de även håller på med ett DLC som öppnar Norden för oss

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Gött ^^ Då förväntar jag mig att de även håller på med ett DLC som öppnar Norden för oss

Finns redan..heter Promods. Gör så att Danmark, Sverige, Norge och Finland görs tillgänglig. http://www.promods.net Regga dig först

Medlem

Är detta en populär typ av spel här på FZ? Eller i allmänhet?
Aldrig provat farm simulator eller detta. Kan tänka mig det är en lugn och avkopplande spelsession man letar efter?

Som oinvigd förstår jag inte tjusningen själv riktigt, men nyfiken på det.

Medlem
Youtuber
Skrivet av pillveke:

Är detta en populär typ av spel här på FZ? Eller i allmänhet?
Aldrig provat farm simulator eller detta. Kan tänka mig det är en lugn och avkopplande spelsession man letar efter?

Som oinvigd förstår jag inte tjusningen själv riktigt, men nyfiken på det.

Är ganska avkopplande, men brorsan och jag bruka sitta och köra ihop, en som härjar på den andres körning, och sen lägger upp det på YouTube ;D


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av pillveke:

Är detta en populär typ av spel här på FZ? Eller i allmänhet?
Aldrig provat farm simulator eller detta. Kan tänka mig det är en lugn och avkopplande spelsession man letar efter?

Som oinvigd förstår jag inte tjusningen själv riktigt, men nyfiken på det.

Jag var väldigt skeptisk till spelet i början också, men har spelat det ganska långt över 100 timmar och kan intyga att det är ett väldigt bra och avkopplande spel. Spelet är perfekt för att lyssna på podcasts, audioböcker, internetradio etc. Är dock lite tveksam till om jag kommer att köpa dlc:n direkt, eftersom trots all tid jag har spelat det så har jag bara utforskat 41% av vägarna. Det finns även många gratis-moddar till spelet, så det är mycket "bang for your buck".

Jag rekommenderar att spela det med en kontroller eller ratt, gärna även sidotillbehör som en ale och nötter.

Medlem
Skrivet av Erefus:
Skrivet av pillveke:

Är detta en populär typ av spel här på FZ? Eller i allmänhet?
Aldrig provat farm simulator eller detta. Kan tänka mig det är en lugn och avkopplande spelsession man letar efter?

Som oinvigd förstår jag inte tjusningen själv riktigt, men nyfiken på det.

Jag var väldigt skeptisk till spelet i början också, men har spelat det ganska långt över 100 timmar och kan intyga att det är ett väldigt bra och avkopplande spel. Spelet är perfekt för att lyssna på podcasts, audioböcker, internetradio etc. Är dock lite tveksam till om jag kommer att köpa dlc:n direkt, eftersom trots all tid jag har spelat det så har jag bara utforskat 41% av vägarna. Det finns även många gratis-moddar till spelet, så det är mycket "bang for your buck".

Jag rekommenderar att spela det med en kontroller eller ratt, gärna även sidotillbehör som en ale och nötter.

Jag känner lite likadant.. Tror jag kört upp ~60%, men har ett flertal helt obesökta städer. Tycker det är fruktansvärt synd att de inte har lite mer varierande svårighet på uppdragen! Bred/tung last (som American Long Haul hade), eller bara lastning/lossning på lite mer otillgängliga platser. De har ju massvis med utmaning i deras Scania-spel! Hade stora förhoppningar om att ETS2 skulle innehålla liknande element, men icke, inte en tillstymmelse tyvärr.. :/

Nu är det ju i stort sett bara A-till-B-körning och är på tok för enkelt att parkera släpen (för hög tolerans på hur rakt man står) även om man gör det manuellt. Tillbackningen är ju typ det roligaste i spelet, haha, men det hade väääldigt gärna fått varit mycket svårare och besvärligare. Det borde åtminstone funnits som alternativt, eller gällt vissa turer.. Talar lite för döva öron här förstår jag, men... *rycka uppgivet på axlarna*

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av pillveke:

Är detta en populär typ av spel här på FZ? Eller i allmänhet?
Aldrig provat farm simulator eller detta. Kan tänka mig det är en lugn och avkopplande spelsession man letar efter?

Som oinvigd förstår jag inte tjusningen själv riktigt, men nyfiken på det.

Är ganska avkopplande, men brorsan och jag bruka sitta och köra ihop, en som härjar på den andres körning, och sen lägger upp det på YouTube ;D

Låter ju svinkul och ruskigt stökigt haha

Medlem
Skrivet av Xstioph:
Skrivet av Erefus:
Skrivet av pillveke:

Är detta en populär typ av spel här på FZ? Eller i allmänhet?
Aldrig provat farm simulator eller detta. Kan tänka mig det är en lugn och avkopplande spelsession man letar efter?

Som oinvigd förstår jag inte tjusningen själv riktigt, men nyfiken på det.

Jag var väldigt skeptisk till spelet i början också, men har spelat det ganska långt över 100 timmar och kan intyga att det är ett väldigt bra och avkopplande spel. Spelet är perfekt för att lyssna på podcasts, audioböcker, internetradio etc. Är dock lite tveksam till om jag kommer att köpa dlc:n direkt, eftersom trots all tid jag har spelat det så har jag bara utforskat 41% av vägarna. Det finns även många gratis-moddar till spelet, så det är mycket "bang for your buck".

Jag rekommenderar att spela det med en kontroller eller ratt, gärna även sidotillbehör som en ale och nötter.

Jag känner lite likadant.. Tror jag kört upp ~60%, men har ett flertal helt obesökta städer. Tycker det är fruktansvärt synd att de inte har lite mer varierande svårighet på uppdragen! Bred/tung last (som American Long Haul hade), eller bara lastning/lossning på lite mer otillgängliga platser. De har ju massvis med utmaning i deras Scania-spel! Hade stora förhoppningar om att ETS2 skulle innehålla liknande element, men icke, inte en tillstymmelse tyvärr.. :/

Nu är det ju i stort sett bara A-till-B-körning och är på tok för enkelt att parkera släpen (för hög tolerans på hur rakt man står) även om man gör det manuellt. Tillbackningen är ju typ det roligaste i spelet, haha, men det hade väääldigt gärna fått varit mycket svårare och besvärligare. Det borde åtminstone funnits som alternativt, eller gällt vissa turer.. Talar lite för döva öron här förstår jag, men... *rycka uppgivet på axlarna*

Tack för svaren alla!

Jag sålde av min g27 och siktar på en t500rs, så när väl den kassan finns så tror jag kommer ge trucker-träsket en ärlig chans. "Metagaming" med podcasts och radio samtidigt är grymma tips!
Man får ju simulera hela feelingen som truckdriver för sig själv

Väldigt inbjudande svar

Medlem

Lite kul när man är på väg med en last betong från Aberdeen till Cardiff och på radion (97.4 Rock FM) får en hälsning (via DJ Jenkins) till alla Euro Truck simmers "on the road" från en spelare som lastar timmer i Southampton...

Medlem

Äntligen kan man sitta i bilköer på fritiden också..!


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av janello6:

Heter det inte GOING east?

Nja "Go" är en uppmaning, "going" är något som pågår. Jämför "Gå öst!" (uppmaning) och "Går öst" (något man gör).

Det fattar jag. Men expansionen är listad som Going East både på steam och http://www.eurotrucksimulator2.com/

Medlem
Skrivet av janello6:
Skrivet av conthox:
Skrivet av janello6:

Heter det inte GOING east?

Nja "Go" är en uppmaning, "going" är något som pågår. Jämför "Gå öst!" (uppmaning) och "Går öst" (något man gör).

Det fattar jag. Men expansionen är listad som Going East både på steam och http://www.eurotrucksimulator2.com/

MItt fel, jag såg inte det och missförstod vad du var ute efter.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar