En första titt på multiplayer i Assassin's Creed IV

Robot
En första titt på multiplayer i Assassin's Creed IV

Gick in på MP i AssCreed 3 och efter 10 minuter hittade jag 3 pers med skyhöga lvl.

Så nybörjare på MP som jag var slutade jag illa kvickt.

Verkar som det dör ut rätt fort


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ärligt talat så spelar jag inte AC för multiplayern, enbart Singleplayer för min del. Storyn är den som utformat AC och gjort att den kommit så långt. Enligt mig så tycker jag att de kan skippa MP totalt och fokusera mer på att ge oss en bättre Singeplayer upplevelse.
Kvalité före kvantité, alltid.

Medlem

Var väldigt skeptisk till ACs MP men testade i AC3. Faktiskt mycket bättre än vad jag trodde och väldigt beroendeframkallande med den där "fan, bara en runda till"-känslan.

Moderator | Testpilot

MP är kul men det är inte nybörjarvänligt på det sättet att ma blir faktiskt "starkare" ju högre level man har.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

MP är kul men det är inte nybörjarvänligt på det sättet att ma blir faktiskt "starkare" ju högre level man har.

Starkare?

Du menar att man köper dyrare abilities?

Moderator | Testpilot
Skrivet av NoiizeR:
Skrivet av uberpwnage2.0:

MP är kul men det är inte nybörjarvänligt på det sättet att ma blir faktiskt "starkare" ju högre level man har.

Starkare?

Du menar att man köper dyrare abilities?

"Starkare". Folk med högre level har mer abilities att använda och kan göra saker som du inte kan förens du tagit dig upp.

Precis som en annan kille skrev tidigare så slutade han OCKSÅ kvickt som jag pågrund av just det här.

Senare/Vissa Cod har också det problemet med att man får starkare vapen ju längre upp man kommer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Herregud va de anstränger sig för att göra "coola" pirater.

Medlem

Samma multiplayer-skit som förut. Tur att man spelar spelet single player då. Aldrig brytt mig om AssCreed multiplayer.

1
Skriv svar