Guerilla har börjat arbeta på ett helt nytt varumärke

Robot
Guerilla har börjat arbeta på ett helt nytt varumärke
Medlem
Guerilla har börjat arbeta på ett helt nytt varumärke

Killzone: Det är snyggt och rätt väldesignat.
Då jag antar att ingen har någon mer kommentar angående Killzone, kan jag också anta att alla, som mig, tycker att det här är goda nyheter.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Nog för att Killzone är riktigt bra så är det schyst att man för se några nya spel från dom. Men undrar vad dom har i tanken att göra

Skribent
Skrivet av Preed:

Killzone: Det är snyggt och rätt väldesignat.
Då jag antar att ingen har någon mer kommentar angående Killzone, kan jag också anta att alla, som mig, tycker att det här är goda nyheter.

Jag gillar nyheten. Tycker det är skönt att serien inte blir uttjatad. Med viss förbehållning för att ingen annan studio gör ett KZ-spel.


signatur

I am the black wizards.

Ser framemot ett nytt spel från dessa duktiga pågar och töser, men först ska man harva genom KZ:SF.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Preed:

Killzone: Det är snyggt och rätt väldesignat.
Då jag antar att ingen har någon mer kommentar angående Killzone, kan jag också anta att alla, som mig, tycker att det här är goda nyheter.

Det enda jag har hört mycket om Killzone Shadow Fall är att det är inte snyggare än föregångaren.


signatur

How you doin?!

Medlem

Hoppas börjar släppa multiplattformspel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det var la på tiden? Detta är inte mycket till flaggskepp för PS.

Medlem

Åh, va fräscht.

Medlem

Trevligt, som gammalt Halo fan tycks nya Killzone bli en värdig uppföljare, på många sätt överlägset Halo. Det enda som saknas är Forge, men med bottar, dedikerade servrar och custom games med bottar spelar det ingen roll.

1
Skriv svar