Lång genomgång av bärbara Batman: Arkham Origins

Robot
Inaktiv
Lång genomgång av bärbara Batman: Arkham Origins

Känner mig lite tveksam till detta spel, tyvärr. Älskar tanken på fler kvalitetstitlar till PS Vita men detta såg smått lamt ut och i mitt bakhuvud ruvar tanken att spelet därtill anpassats till 3DS klenare hårdvara. Men men, den som lever får se!

Inaktiv
Skrivet av anon_98854:

Känner mig lite tveksam till detta spel, tyvärr. Älskar tanken på fler kvalitetstitlar till PS Vita men detta såg smått lamt ut och i mitt bakhuvud ruvar tanken att spelet därtill anpassats till 3DS klenare hårdvara. Men men, den som lever får se!

om du är taggad på fler titla på ps vita så kan jag tipsa om "Stick it to the man". ser riktigt snyggt och lovande ut

Inaktiv
Skrivet av anon_165499:
Skrivet av Mjauv:

Känner mig lite tveksam till detta spel, tyvärr. Älskar tanken på fler kvalitetstitlar till PS Vita men detta såg smått lamt ut och i mitt bakhuvud ruvar tanken att spelet därtill anpassats till 3DS klenare hårdvara. Men men, den som lever får se!

om du är taggad på fler titla på ps vita så kan jag tipsa om "Stick it to the man". ser riktigt snyggt och lovande ut

Tack! Körde igenom Hotline Miami till Vitan igår... Lööved it!

Medlem

Hade hoppats på att de skapat ett spel anpassat till 2D-vyn, som Mark of the Ninja eller liknande, istället för att trycka in de tråkigaste delarna från seriens större syskon.

Inaktiv

Att det blev en sidescroller känns som en direkt förolämpning mot Vitan. Kom igen, ge oss ett tredjepersons... Det är inte en gammal svag konsol utan analoga spakar vi talar om här.

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Att det blev en sidescroller känns som en direkt förolämpning mot Vitan. Kom igen, ge oss ett tredjepersons... Det är inte en gammal svag konsol utan analoga spakar vi talar om här.

Exakt. Jag är trött på att dom alltid ska dumma ner spelen på vita.

1
Skriv svar