Kvällens Wildstar-stream handlar om Esper-klassen

Robot
Kvällens Wildstar-stream handlar om Esper-klassen
Medlem
Kvällens Wildstar-stream handlar om Esper-klassen

Jag vill se det hela i efterhand istället, går det?

Medlem
Skrivet av Banjo:

Jag vill se det hela i efterhand istället, går det?

Det gick ju att se förra veckans i efterhand, håll utkik efter youtube-länkar från deras officiella kanaler.

Och ja, jag föredrar nog också att se det i efterhand när man har tid.


signatur
Medlem
Skrivet av Banjo:

Jag vill se det hela i efterhand istället, går det?

Det är bara att gå till deras twitch och trycka på videos upp till höger för att se dom i efterhand

Medlem

Tråkigt att dom inte kunde använda youtubes streaming eller något så ifall man ville titta kunde se på mer en medium

Medlem
Skrivet av bavver:

Tråkigt att dom inte kunde använda youtubes streaming eller något så ifall man ville titta kunde se på mer en medium

https://chrome.google.com/webstore/detail/twitchtv-europe-lag...
Funkar utmärkt. Om du använder Chrome då.

Inaktiv

Lite off topic, men vet någon om detta i framtiden anländer till Mac?

Medlem
Skrivet av Segas:

Lite off topic, men vet någon om detta i framtiden anländer till Mac?

Detta kommer inte på Mac vid release iallafall (Följt wildstar i snart 1 år)

Medlem
Skrivet av Banjo:

Jag vill se det hela i efterhand istället, går det?

ja det går. Du kan se det på deras kanal på twitch eller på deras hemsida under "Esper" eller som förra veckans stream under "Warrior". Allt laddas upp på deras hemsida i efterhand

Skribent

Esper kan potentiellt bli min main-klass, gillar ranged dps och healing! Fast visst svarade de väldigt undvikande på frågan om man har tillgång till dual specs?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Esper kan potentiellt bli min main-klass, gillar ranged dps och healing! Fast visst svarade de väldigt undvikande på frågan om man har tillgång till dual specs?

Dom sa under streamen att man kommer kunna byta skill o specs när man inte är i combat. han gjorde det massa gånger under streamen.
Om det var det du menade?

mvh joakim

Skribent
Skrivet av hargibi:
Skrivet av Mattias Frost:

Esper kan potentiellt bli min main-klass, gillar ranged dps och healing! Fast visst svarade de väldigt undvikande på frågan om man har tillgång till dual specs?

Dom sa under streamen att man kommer kunna byta skill o specs när man inte är i combat. han gjorde det massa gånger under streamen.
Om det var det du menade?

mvh joakim

Delvis. Det här med att byta grejer på actionbar förstår jag, samt att byta gear för olika ändamål. Men sen finns det ju ett skillträd också där man speccar för support, skada eller pvp. Besvarade de frågan om man kan byta runt i skillträdet?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av hargibi:
Skrivet av Mattias Frost:

Esper kan potentiellt bli min main-klass, gillar ranged dps och healing! Fast visst svarade de väldigt undvikande på frågan om man har tillgång till dual specs?

Dom sa under streamen att man kommer kunna byta skill o specs när man inte är i combat. han gjorde det massa gånger under streamen.
Om det var det du menade?

mvh joakim

Delvis. Det här med att byta grejer på actionbar förstår jag, samt att byta gear för olika ändamål. Men sen finns det ju ett skillträd också där man speccar för support, skada eller pvp. Besvarade de frågan om man kan byta runt i skillträdet?

Ojdå då tänkte jag lite fel. Tror inte jag läst någonstans eller set något om det. Ska skriva det som en fråga till nästa stream

1
Skriv svar