Sista chansen – Vinn Call of Duty: Ghosts!

Robot
Sista chansen – Vinn Call of Duty: Ghosts!

Den hårdnackade versionen i prispotten men vi behöver ditt bidrag snarast.

#call-of-duty-ghosts


Inaktiv
Sista chansen – Vinn Call of Duty: Ghosts!

Tack FZ – men nej tack!

Medlem

Frågesporten är i det här fallet långt roligare än vinsten!

Så tack för den, FZ!

Medlem

Tråkiga frågor....

Medlem

Frågorna kändes ju sådär.

Väntar fortfarande på ett CoD som är bättre än Uo. Men så är jag ju old school

Medlem
Skrivet av Woland:

Frågorna kändes ju sådär.

Väntar fortfarande på ett CoD som är bättre än Uo. Men så är jag ju old school

Ultima online? Är det inte lite som att jämföra en schysst kina buffé med att käka jord?

Medlem
Skrivet av Macinroe:
Skrivet av Woland:

Frågorna kändes ju sådär.

Väntar fortfarande på ett CoD som är bättre än Uo. Men så är jag ju old school

Ultima online? Är det inte lite som att jämföra en schysst kina buffé med att käka jord?

Jag sa ju att jag var old school Menar naturligtvis United offensive.

Medlem

gissa gissa gissa. förmodligen minst 1 fel.

Medlem

Jag tar det gärna


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Såg fram emot att få en chans att vinna spelet då en kompis är på mig om att vi skall köra detta ihop.

MEN, när Fragzoneavsnittet rörande COD:G och Titanfall (avsnitt 17) hänger sig efter drygt 28min - är det svårt att ens kunna besvara frågorna...

Medlem

Om alla är så j*vla negativa om vinsten och fortfarande tävlar... så är det riktigt svinigt...Finns folk som FAKTISKT tycker att CoD är ett underhållande spel som skiter ifall Battlefield osv har bättre grafik

Medlem

jag klarade nyss av COD Ghosts på veteran svårighetsgrad och det var inga större problem att fixa kampanjen på det. Jag kan rekommendera folk att köpa det här COD-spelet, då det var ett av de bättre i serien med en lång och intensiv kampanj som både innehöll fordonskörning och smyguppdrag.

Att vara under vatten, smyga och att vara i rymden i COD var något nytt, samt intressant. Grafiken i Ghosts får enligt mig helt klart godkänt och det märks att de har arbetat med både grafik- och spelmotorn i det här COD på ett bra sätt, men de har ändå lyckats att behålla känslan av de äldre spelen i serien.

Online-delen är som alltid intensiv och rolig då det är konstant action i spelet, samt att nöta för att levla.

Om jag skulle ge ett betyg på spelet så skulle det vara 3,5 av 5 möjliga pga. en alldeles för lång story och ett krystat slut med inslag från hollywoods actionfilmer, samt bristen på nyheter i spelet i form av vapen.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

1
Skriv svar