Styr din PS4 med app till Android och IOS

Robot
Styr din PS4 med app till Android och IOS
Inaktiv
Styr din PS4 med app till Android och IOS

Men de släpper inte en app till sina egna Windows-plattor. Pinsamt ruttet!

Medlem

Vad som är pinsamt är att det tagit såpass lång tid för konsoljättarna att integrera smartphones.
Nu önskar jag att denna app också går att förvandla min telefon till en fjärrkontroll, det är de enda jag bryr mig om. Även om jag måste erkänna att möjligheten att köpa spelet innan jag är hemma är lockande.

Medlem
Skrivet av ubn87:

Vad som är pinsamt är att det tagit såpass lång tid för konsoljättarna att integrera smartphones.
Nu önskar jag att denna app också går att förvandla min telefon till en fjärrkontroll, det är de enda jag bryr mig om. Även om jag måste erkänna att möjligheten att köpa spelet innan jag är hemma är lockande.

Det kan du ju redan på både xbox och ps3, och steam för den delen. Och både ms och sony har redan integrerat på prev-gen. Dock kommer vi väl se mera utav det dena gen. Beyond two souls går att spela med mobil o platta till och med.

jkw
Medlem

Nu är den stora frågan; När kommer appen?

Inaktiv
Skrivet av Rockartisten:

Men de släpper inte en app till sina egna Windows-plattor. Pinsamt ruttet!

Fast windows är microsoft

Medlem

Den finns redan! Jag hittade den redan i helgen... Hade i o f s den gamla appen så jag fick uppdatera den manuellt. Verkar fungera rätt fint.. bara vänta på PS4an så man kan länka i hop dom.


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Inaktiv
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Rockartisten:

Men de släpper inte en app till sina egna Windows-plattor. Pinsamt ruttet!

Fast windows är microsoft

Nu menade väl han troligtvis en app till Sonys surfplattor med Windows.

Kul grej faktiskt, iallafall att kunna börja ladda ner ett spel medan man inte är hemma, slipper man göra det när man istället vill spela!

jkw
Medlem
Skrivet av kangas1000:

Den finns redan! Jag hittade den redan i helgen... Hade i o f s den gamla appen så jag fick uppdatera den manuellt. Verkar fungera rätt fint.. bara vänta på PS4an så man kan länka i hop dom.

Så de använder sig av den gamla eller vadå?

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

Men de släpper inte en app till sina egna Windows-plattor. Pinsamt ruttet!

Största marknaden är för Android /ios. Varför ens lägga ner energi och pengar på något som Windows-phones?

Appen finns redan på App Store (USA). Jag laddade ner den därifrån och den verkar riktigt smidig. Bara en PS4:a att koppla till så är det klart.

Medlem

konstigt kan inte ladda ner den säger att appen inte stöds av min Mobil ( Samsung galaxy S4..)

Medlem

Hittar inte ens Appen. Vad heter den? (Xperia V)

Medlem

och vart är windows phone appen?

Medlem
Skrivet av jkw:
Skrivet av kangas1000:

Den finns redan! Jag hittade den redan i helgen... Hade i o f s den gamla appen så jag fick uppdatera den manuellt. Verkar fungera rätt fint.. bara vänta på PS4an så man kan länka i hop dom.

Så de använder sig av den gamla eller vadå?

Nej.. blev en uppdatering av den gamla! Finns inga likheter mellan dom alls.. Playstation App heter den iallafall.


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Hmm blev kanske fel där? Android versionen i alla fall


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Blev rätt. Hittar inte programmet utan den länken. jädrigt knepigt då den är kompatibel med båda mina enheter. Tack för hjälpen iaf

Medlem

Säger att appen inte är kompitabel med mitt land så jag tror att den kommer att kunna tankas ner på fredag?

Medlem

Amazing är nog inte det ord jag skulle vilja använda, men jag kan se hur fjortisarna, som kommer vara de enda som kommer hålla på och posta och kommentera gameplayfilmer, kan komma att tycka att det här är lite kul...


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Ja fast man ska väl inte glömma att man kan använda telefonen till sekundär skärm.. kan bli rätt trevligt om det vill sig väl.. alt att ha appen på surfplattan!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Kan inte finna appen själv(iOS) det verkar som att den släpps för mellan torsdag fredag.

Medlem
Skrivet av ubn87:

Vad som är pinsamt är att det tagit såpass lång tid för konsoljättarna att integrera smartphones.
Nu önskar jag att denna app också går att förvandla min telefon till en fjärrkontroll, det är de enda jag bryr mig om. Även om jag måste erkänna att möjligheten att köpa spelet innan jag är hemma är lockande.

Dom säger ju i filmen att du kan styra PS4an med appen?

Medlem
Skrivet av Laymachine:
Skrivet av ubn87:

Vad som är pinsamt är att det tagit såpass lång tid för konsoljättarna att integrera smartphones.
Nu önskar jag att denna app också går att förvandla min telefon till en fjärrkontroll, det är de enda jag bryr mig om. Även om jag måste erkänna att möjligheten att köpa spelet innan jag är hemma är lockande.

Dom säger ju i filmen att du kan styra PS4an med appen?

Vad bra då går min önskan i uppfyllelse.

1
Skriv svar